Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
to korraldajad., 07.03.2004 21:59
hullumaja 120 võistlejat müts maha, et te ühe päevaga hakkama saite. see juba näitab teie profesionaalsust. järgmine aasta plaanime ise ka tulla nii, et võistlejaid tuleb juurde. edu teile.

mell, 07.03.2004 22:37
väike parandus....rekord peaks olema 124 võistlejat türi jäärajal üleelmine aasta. muidu korraldajale kiitus et suutis nii suure osalejate arvuga ürituse ära teha....oli kindlasti paras pähkel.
meelis

bmw, 07.03.2004 22:57
kas kuskil tuleb veel see kevad jääraja võistlusi ???????????

kodanik, 08.03.2004 00:00
Lp Hillar Kalam,

Millele või kellele vihjate kahes viimases umbmäärases lõigus? Rääkige asjast konkreetselt, mitte ärge jahuge kellelegi ja millestki. Sellised kirjutised liigitatakse "anonüümsete kirjatükkide alla" ning hea tava kohaselt taolist materjali ei avaldata.

arne, 08.03.2004 09:25
kuna siis visati kerge kild siis võtaks ka sõna. Jääraja võistluste korraldus on tõesti erinaval tasamel. Osadel võistlustel on ladus korraldus, head auhinnad, täpne ajavõtt, hea info liikumine ja tipp kommentaator. sellist kus kõik hea oleks on vaid mõned (Tabivere). Natuke nukraks teeb auhinnad, karikaid ei kiputa andma, ainus mis mälestuseks jääb. Ka siis kui juhendis on kirjas, et kolm esimest saavad. Auhinnad on head kõvadele tegijatele, noored naised vahest nagu mööda minnes. Viimase võistluse totaalne puudujääk oli info, tegijaid sebis raja ääres hulgi aga infi ei jagand keegi. Vastukaaluks Tapal tegi üks mees ajavõtu,stardi ja info kirjutamise, kaks meest sättisid autosid, start 1 min intervalliga said ise ka aega võtta, süsteem väga hea, kiire, ladus.
Sellist emotsionaalset kommentaatorit kui oli Jaan Kollo juures Saka jäärajal ei ole enne näinud, võistlus oli meeldejääv mitte üksteise allaneelamine, suppi anti ka kõigile. Hr. Kalamile vastuseks, kui võistlejad ei ole millegiga rahul siis küllap neil on ka milleski õigus, neil on mida võrrelda. Muidu oli võistlus korraldamist väärt. Aitäh tegijatele.

Hillar Kalam, 08.03.2004 09:28
Lp."kodanik"(nimi kahjuks puudub)
Küsimuse alatoonist tundub,et tunnete ennast puudutatuna.Kahjuks ei oska nimesid nimetada kuna personaalselt ei tunne kõiki sõitjaid.Lihtsalt on mitmetel võistlustel olnud vahejuhtumeid kus kätega vehkimine ja kõva hääle tegemine kisub juba füüsiliseks kontaktiks.Nii ka seekord Põltsamaal kus juba kedagi hõlmast sikutati.Panin ka juhendisse punkti mis lubab ebasportliku käitumise eest võistlejaid eemaldada.Järgmine kord rakendame kindlasti kui solvatakse kaasvõistlejaid, kohtunikke või korraldajaid.Pärnu võistlustel olid inimesed kes maha võeti ka alkoholi tarvitanud.Taolisi juhtumeid ei esine millegi pärast tegevsportlaste hulgas.Miks see nii on-soovitan kõigil mõelda enne kui sulge haarata.

allan111, 08.03.2004 10:27
Mina nii positiivselt ei vaataks antud võistluse korraldusele ja üldse selle hooaja võistlustele.Esiteks raha teenimis eesmärki ei tohi sellistel võistlustel olla ,võistlejate arvu tuleb piirata ,ei ole normalne kui sa pead ootama ligi kaks tundi oma sõidu järge.Teiseks kui juhendis on kirjas et rada on kiire siis ta võiks ka olla kiire (kaisma rada oli kiire ) Rada tuleb ettevalmistada korralikult st.märgistada ja lahti lükata mitte lahti sõita,paikusel oli see tegemata stardi finiši sirgel on kaks ratta rööbast. Kolmandaks tuleb teha endale selgeks tehnonõuded mis on esitatud tänavasõiduautodele kui ise ei tea paluge kedagi kes seda teemat valdab kas või ARK- st.Tehno ülevaatusel ei jälgita ainult rehve vaid ka kogu sõidukit ja kui miskit ei klapi siis autot sellisena peale ei lasta olenemata kes sellega sõidab.
Loodan et korraldajad püüavad järgmisel hooajal neid vigu parandada ja võistlustel käimine on kõigile tore ettevõtmine mitte mingi vaidluste ja protestide jada .4WD klassis on vähemalt rehviprobleem lahendatud kõigil ühine rehv ja asi jokk
Edu korraldajatele järgmiseks hooajaks.

Mati, 08.03.2004 10:36
Olen korraldajaga nõus, et rahvasportlased vaidlevad palju enam - rohkem on paberi peal võidusõitu. Tegevsportlased teavad kuidas asi käib, et kui midagi on valesti, siis protest ja ükskõik, kas see rahuldatakse või mitte, aga sellega on see case lõpetatud ja edasikaebamisele ei kuulu.
Nagu öeldakse, et üks tilk tõrva rikub meepüti, siis tegelikult suurem osa rahvasportlasigi on sellised, kes tulevad lihtsalt vaba aega veetma ja neil ei ole elu eesmärk saada auhind, aga peaaegu alati leidub mõni "suskija", kes elu eest üritab võidukarikat koju viia.

to Mati, 08.03.2004 11:16
Samas proteste antakse ka jäärajas ja lahendatakse neid väga edukalt ja ilma suure kisata! Ehe näide Rapla jäärajalt, kus ühel mossel kahtlustati difriplokki ja anti protest. Korraldaja vaatas asja üle (auto üks külg tõsteti lihtsalt üles ja kutt sees andis gaasi). Seega - plokki polnud ja protest sai rahuldatud, rohkem mingit kisa sellega ei olnud.
Aga sellega peab nõustuma, et kohtuniku sõna on võistleja jaoks üldjuhul seadus. Kuigi jah, need, kes on kogenumad sõitjad, on tihtilugu kohtunikest targemad :)

Hillar, 08.03.2004 11:47
Tänan asjalike märkuste eest.Mis puudutab raja kiirust, siis enamus arvas, et rada oli kiire.Kommentaator ja inf jäid tõesti puudulikuks.Tehnonõuete kohapelt küsimus kõigile asjaosalistele- oli sees ka juhendis, et lubatakse sõita ka treeningautodega.Muidu kisub asi selleni välja,et võib eemaldada ka apteegi puudumise pärast?!Blokke ära keelata-osadel autodel on sees tehasest blokid?!Mis nendega teha?Täielikku võrdsust pole kunagi võimalik tagada-toon näiteks hobikardid mis pole ka kõik ühesugused.Pealegi mida rohkem on piiranguid seda pikemaks venib võistlus ja probleemid ei vähene, neid tuleb hoopis juurde.Palun arvamusi.

mell, 08.03.2004 12:30
väga õige. sama on rehvidega. 4wd sari on tore küll, aga rehvid maksavad üsna kopsaka summa. enamus kes tänavajäärada sõidab ei ostaks sellise hinnaga omale rehve. mis puutub aga võistlusautosse, siis minu seisukoht on et võixid olla lubatud mitte ainult tänavasõiduautod vaid ka nn. treeningautod. nagu juba öeldi, täielikku võrdsust ei saa kunagi saavutada.

kodanik, 08.03.2004 12:38
Lp Hillar Kalam,

Ei, mina ei tunne ennast puudutatuna. Käisin võistlusel vaatajana ja olen väga rahul. Eesti paremik oli koos, võistlus ei veninud. Ehk vaid kommenteerida oleks võinud rohkem. Seda seepärast, et mida välja öeldi, see oli kõik väga hea. Aga mine tea, äkki rääkija rääkiski siis, kui tal midagi asjalikku öelda oli.

Olen veendunud vägivalla pooldaja ja ausalt öeldes imestan väga, et taoliselt käitunud kodanikke ei eemaldatud!? Ise kahjuks (ilmselt siiski õnneks!) ei juures olema ei sattunud. Politsei on selle jaoks. Respekt korraldajatele külma närvi eest. Järgmisel korral on ilmselt taolised kodanikud ohtlikud juba rohkematele, kui vaid kohtunikele.

Aga mina juhtusin hoopis kuulma, et oli kodanikke, kelle jaoks mõni võistlusmäärus ei kehtinud. Kuna juhtusin seda kuulma ning samuti ise juures ei viibinud, siis ei hakka siinkohal nimesid nimetama. Kes teab ja juures olid, räägite ehk lähemalt? Kui kuuldus tõele vastab, siis on see tõesti tõrvatilgaks korraldajate muidu ladusasse koraldusse.

P.S. Mida iganes, üritus on kindlasti väärt ka pealtvaatajana järgmine kord külastamist!

pealtvaataja, 08.03.2004 12:43
pisut ohtlikult lähedal tundus rahvas stardi ja finiši juures olevas kurvis. profid seal ülekaela ei käi, aga rahvasportlased...?

enn, 08.03.2004 12:56
ETTEPANEK ! kas viimase voistluse korraldajad votaksid kokku reede ohtul saunas koik selle aasta korraldajad (asuvad nad ju kesk EESTIS) ja räägiksid läbi järgmise aasta mured ja soovid ning kutsuksid kohale ka kellegi sportlaste poolelt .EAL ist ka keegi ja 2-3 virisejat voiks ka olla . ALATI saab paremini !!!

hillar, 08.03.2004 14:21
Jällegi tänan asjalike kommentaaride eest.Mida peate silmas selle all, et kellelegi tehti mingeid erandeid?Oleksin sellest tõsiselt huvitatud ja luban,et süüdlased saavad karistada.See,et publik lähedale pääses kuna rada ei saanud kaugemale teha aga märkus õige, kurv sai lihtsalt liiga kiire.Taoline mõte, et korraldajad kokku saaksid,on juba mõnda aega õhus.Ongi üleskutse:kes juhtub lugema-võtke ühendust.

kodanik, 08.03.2004 14:36
kas siin lehel on kusagil üleval juhendid kõigi tol päeval sõidetud masinaklasside kohta? vaatasin "juhendite" alt, aga seal oli neid nii üldisi kui ka konkreetsete võistluste kohta. mida vaadata, mida mitte?

to kodanik, 08.03.2004 14:45
kas siin lehel on kusagil üleval juhendid kõigi tol päeval sõidetud masinaklasside kohta? kysimus Misasjad on tol päeval sõidetud masinaklassid? Kui mõtled Kamari võistluse juhendit, siis selle viidad on Kamari jääraja leheküljel olemas: http://www.rally.ee/?a=a018&b=1376

hillar, 08.03.2004 14:50
Mida peate silmas "kõikide masinaklasside juhendite" all.On olemas konkreetse võistluse juhend ja on olemas tehnilised tingimused.Jääraja kohta ei ole olemas tehnilisi tingimusi va. sportautod mis peavad vastama oma klassi tehnilistele(ERK,ERK standard,Superkross jne)

arne, 08.03.2004 15:03
Siin püsti päris hea keskustelu. Üks mõte - kes spordijuhtidele lähemal võiks sõna saata,et tuleval aastal võiks olla EESTI MEISTRIVÕISTLUSED JÄÄRAJA SÕIDUS. 5-6 etappi ja sügisel karikaid jagama. Kõige rohkema osavõtjate arvuga autospordi sari ja tiitlit ei saagi.

Virko, 08.03.2004 16:11
Jaa jah, jällegi on natuke kehvasti, üks nutab siin ja teine seal ja eks oli endalgi tuju enne esimest starti kehva sest prooviringide aeg sai täis ja rajaga tutvuda ei saanud ja seda ei pikendatud (ärka varem jõuad rohkem) ja eks keegi peab ju süüdlane olema... kuid loodan, et selles osas mõtlesid korraldajad juba järgmisteks kordadeks uusi lahendusi.
Kurdeti veel infi puudust...
On ju kindlasti ettevõtjaid kes pakuks sellist teenuste paketti...
Järvamaa meestel on ju üpris korralik tehnika ajavõtmisteks ja oli ka päevajuht ning kui saaks seda kooslust veel täiendada väikse aju ja printeriga siis peaksid ju asjad päris ladusalt laabuma.
Minuteada oli see tiim ka Raplas aegasid võtmas ja kes teab ehk tuleksid ka mujale!?!?!
Ja nagu siin kirjavahetustes juba eespool maha hõigati, et selle hooaja korraldajad kokku saaksid ja plussid ning miinused läbiarutaksid siis ilmselt järgmine hooaeg saaks olema SUPER.
Müts maha korraldajate ees kes sellise mahuka võisltuse läbi viisid ning suurimad tänud ka sporsoritele kes auhinnad välja käisid (need tublid Tegijad võiksid ju ka siin leheküljel üleval olla).
Suurimad tänud ja oleks vaid rohkem sellised pealehakkajaid!!!!!!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
20.09.2019
Auto filtrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2019
Laimjala rahvasprint 7.09.19 (0)
02.09.2019
Lõuna-eesti ralli 30-31.08.19 (0)
26.08.2019
Märjamaa rahvaralli 24.08.19 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.09.2019 11:04
Aravete, 14. september 2019 (0)
05.09.2019 23:33
Superkross, auto24ring, 1.09.2019 (0)
03.09.2019 21:38
Lõuna-Eesti Ralli 30-31 august 2019 (7)
25.08.2019 00:26
Märjamaa rahvaralli 2019 (0)
21.08.2019 21:38
Rallijututuba Discord'is (17)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia