Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
Compu2, 11.03.2004 19:36
palju, et ajavõtt võiks olla elektrooniline(mugavam, usaldusväärsem), osavõtjate arv piiratud piisavalt(liiga palju on ikk aliigapalju), stardijärjekord vastavalt numbritele(välistaks eestlaseliku trügimise) ning päeva programm vastavalt kavale(saaks aega planeerida) !!!! Siis oleks vähem vaidlejaid ja võistlus sujuvam. Rada oli minuarust hea ja huvitav!

Osaleja

korraldaja, 11.03.2004 20:37
kõik Kamari järve tulemused http://www.hot.ee/autospordiklubi/

to Compu:, 11.03.2004 21:09
punase samara aeg ümbersõitmisel oli lõpptulemustes: 1.sõit 03.26,38 ja 2.sõit 03.32,28 ning lõpux kokku 06.58,66

mell to ökk, 11.03.2004 22:51
mnjaa...miskipärast nutavad suli tegemise üle tagumise otsa sõitjad..need kes eesotsas teavad et suli ei tehtud...see et mu isa on ürituse organisaator ei tähenda veel et kohe suli tehakse. väga hea näide esimesest etapist: ma jõudsin aeglasemale võistlejale järgi, mööda mind ei lastud....kaotasin ca 15-20 sek. peakohtunik otsustas anda uue sõidu. sõitsin uue sõidu ja sain aja ligi 15 sek parema, siiski uut aega ei arvestatud. lõppkokkuvõttes läks see maksma esikoha. eks tehke järeldused ise, kas mind tõesti eelistati.
rehvide kohapeal, kõik naastud olid rehvi pinnast 1,8-2,0mm, kui mõni üksik oli ka 2,1 ei sõitnud ma head aega mitte teps selle pärast.
sõitsin viimasel etapil ka piigiklassis alla ca 90hj ladaga 12.koha välja. kusjuures teises sõidus kaotasin ca 15sek väikese mootoririkke tõttu.

RS03, 11.03.2004 23:13
tublid mehed,iga startinu kohta üks kommentaar:)

mell, 11.03.2004 23:22
:))))

? to mel, 12.03.2004 08:26
kle, miks sulle nii tehti, et anti uus sõit aga aega ei arvestatud???? see on ju jama värk?

mell, 12.03.2004 08:43
jama jah....aga kuna mõni kaasvõistleja tuli niuksuma et mix nii et antakse uus sõit ja mix tema tahab ka, sis otsustas peakohtunik uut aega mitte arvestada. põhimõtteliselt oli perekonnanimi vale lihtsalt. olexin ma mingi suvaline võistleja olnud polex mingit probleemi olnud...

?, 12.03.2004 09:22
njaa, minumeelest olid see aasta yldse võistlejad kadedad teiste suhtes(liiga palju näpuga näitamist oli).... Aga see ju loogiline, et kui aeglane ette jääb ega mööda lase, antakse uus võimalus! imelik, mida seekord peakohtunik mõtles..

huviline, 12.03.2004 12:01
mell, miks sa kamaril sõitmas ei käinud?

mell, 12.03.2004 14:31
ei käinud kamaril.
kohtunik mõtles seda et kui mu uus tulemus oleks arvestatud, oleks kohe käputäis "proffe" tulnud näpuga näitama, et tehakse omadele ära....vot nii...a see suht ammendatud teema juba vist

mell, 12.03.2004 14:32
oleksin tahtnud tulla kamarile, aga ei olnud aega, auto oli laiali ja koolis ka kiire aeg, vaja 12kl lõpetada...

Compu, 12.03.2004 18:29
Punase lada uusi tulemusi vaadates ei pea just geenius olema, et taibata kes peeglisse peaks vaatama !!! ;)

ökk, 12.03.2004 19:37
mnjaa...loodan,et liiga ei teinud.

Hillar, 13.03.2004 15:07
Nagu lugeda võib on väljapakutud punktide osas arvamusi seinast-seina.Selgitan veel veidi nende mõtet:
1.Lamellide all mõtlesin konkreetselt mingi odava tootja omi(Vallai jne) On olemas mingid mustrid mis on päris head.Sula ilma ja lumega on lamell väga hea pidamisega(kasutan oma autol paar aastat lamelle)
Jään ikkagi selle juurde,et naelrehvi ettevalmistamine on ikkagi kallim-olgem ausad enamus(vähemalt 15 esimest)igapäevakummiga ei sõida.
2.Minuteada on tõesti väga vähestel autodel sees tehaseblokeeringud.Siin juba öeldi,et silmas peeti ikkagi võidusõiduks mõeldud blokki.Kas mõni äkki oskab öelda palju oli siis tänavu rajal neid kallite ja keeruliste blokkidega autosid?Kalleid ja uusi autosid pole nagu väga rajal täheldanud.
3.Täielikku võrdsust pole võimalik kunagi saavutada!Kui neid arvamusi lugeda siis võiks eraldi teha üle kümmne klassi-mehed see lihtsalt pole võimalik! Jutt käis siin nagu üle-eestilisest sarjast.Kõiki muid võistlusi see ei puudutaks.

Hillar, 13.03.2004 15:13
Unustasin lisada,et tulevikus ongi plaan kontrollida peale finišit mingit hulka (näit 10-t)
autot ja osasid veel pisteliselt.
Rehvist veel niipalju,et paljudes sarjades (golfisari, superkross jne) ongi lubatud ainult ühte tüüpi või ühe tootja rehvid,et tagada selles osas võrdsus ja hoida hind madalal.
Naelade lubamisega tuleb täpselt määratleda millised naelad on lubatud ja nende mõõtmisele kulub palju aega.

silver7, 13.03.2004 17:28
veel etepanekuid.Spetsaalettevalmistusega autod ühisstarti 4-6 korraga vastavalt rajale.Kiiremad edasi finaali .Raja pikkuseks500-800m ,6-10ringi.väiksema ajaga ei saa kätki soojaks.Asja juurde veel tugevad reeglid nimelt külgesõitmise vastu.Selgelt en eristatavad tahtlikud ja tahtmatud situatsioonid ,olen ise need läbi elanud

mell, 13.03.2004 17:53
1)kuidas keelata plokkdifrit??? kas siis keelatakse teatud automargid millel tehase poolt plokk sees?
lahendus:plokkdiffer on lubatud. kes tahab see muretseb, kes ei taha ei muretse. ka ilma sõidetakse esikohti välja(liivrand, angerjärv)
2)kas sari tuleb ainult ühe kindla rehvimargiga? see on ju tegelikult meistrivõitluste korral suht absurd.
minu ettepanekud: autode tehniliste tingimuste piiramiseks võiks kehtida EAL rahvasprindi ja -ralli tehnilised tingimused. eraldi tingimused tuleks välja töötada rehvide jaoks. võiks olla näiteks nii, et naastude pikkust mõõdetakse vahetult enne võistlussõidu algust, näiteks kui võistleja läheb juba joonele, käib kohtunik kiiresti rehvid üle, teeb endale vastavad märkmed. kellel naast üle tulemus kirja ei lähe. peale võistlussõite mõõdetakse ütleme 10 esimese rehvid uuesti. kui naast oli enne sõitu max 2,0mm, siis peale sõitu oleks lubatud näit 2,2-2,3mm. väga lihte süsteem.
kindlasti peaks ajavõtt olema elektrooniline. kohtunk võib käsitsi vabalt 0,1 sek mööda mõõta

Jack, 13.03.2004 18:24
Mellil jah täitsa õigus! Et plokkdiffer võib kyll olla LUBATUD, sest kes sõita oskab, sõidab ka ilma väga tugevasti!Aga samas nii oleks võrdsem, kui kõigil keelatud.. Aga, et ainult yks kindel lamell...räägiti vallai omast, see vist nyyd kyll ära ei toida....aga kõigil ju yks rehv(võrdsed võimalised kõigil tegelt)

jaak, 13.03.2004 19:36
kui nael peale sõitu üle 2.0mm, siis kindlasti maha. Mis mõte neil reeglitel muidu on kui kinni ei peeta ? Tavalisest tänavarehvist ei tule nael üle 2.0mm välja ja sellest võiks ka lähtuda. Nagu tingimustes öeldud: 1.2mm uuel rehvil ja 2.0mm kasutatul. Ise sõitnud tavarehviga ning peale sõite on 1.7-1.8mm nael väljas.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia