Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Tagasi
Trüki lehekülg

Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks

Kommentaare lisatud: 99

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
M, 01.11.2005 13:18
See oleks mõistlik, kui keegi asja rohkem valgustaks. Mina näiteks otseselt vastu pole puuri ehitamisele, kuid seda peaks piisavalt ette teadma.

arne, 01.11.2005 13:30
puuri panekuga tuleb kaotada nõue, et vastaks LE tingimustele, sest tavaülevaataja puuriga ja toolidega autot läbi ei lase, mustalt saab. Kui see muutub massiliseks siis ükski ülevaatusemees enam sellega ei riski. Siit tulebki probleem, miks seda ei saa kergelt ära otsustada. Kui kõik autod puuriga ja EAL kaardiga siis ei ole see ju rahvaauto, vaid sportauto. Täpselt sama noorte rallis - ei saa Eal kaarti võtta, sest kui tahad hiljem kellelegi müüa, siis tava rahvarallur ju osta ei saa. Praegune tase on suht normaalne, ainult tuleks katsetele teha lisa takistusi sikaane jne et kiiretel lõikudel väga uljaks ei läheks. Noorte rallis on probleem veel suurem, algajamatel on rahvaralli algul raske, hiljem paras, kui aga taset veel tõsta tahaks, jääb nõrgaks. Seda näitab heade noorte suhtumine RR . Tänak, Mölder, Kaur, Aus jne liiguvad võimalikult kiiresti kõrgemale ja Eesti meistrivõistluste tulemused ei näita tegelikku pilti. ECO sarnane liiga peakski olema noorte, heade rahvarallurite ja neliveduste jaoks. Siis mahuks rohkem tavasõitjaid rahvarallisse. Tundub et nii paljude eri võistlute jaoks ei jätku korraldajaid. Samas üleskutse KÕVADELE rallimeestele, mingi krossi sõitma. Fiiling on kõvem kui RR, raskem tehniliselt ja mehaaniku tööd palju, kulutused normaalsed - sest transport, ööbimised, autod, öised pidutsemiskulud saab kokku poole tõmmata.

latvian, 01.11.2005 13:34
do not worrie, estonian colleagues, this is for your info, that starting next year LAT standartcar rally most probably will be named as amateur rally or 2nd league - roll cage for every car will be required ( there is confirmed kind of "light" verssion of cage for thouse who would like to use their street cars ) and technical rules are almost sinhronised with group N for cars with homologation and group R ( E in EST) for elder cars. The most significant restriction and difference compare to "sports" rally - forbidening of Dogboxes. Seems you have the same turning point in your rahverally system.

vaade: to matu, 01.11.2005 14:17
krossis erk standardis olid kergemad turvanõuded, mis tulevast aastast ilmselt karmistuvad, aga kross on tunduvalt ohutun kui ralli või rahvaralli - sõit on suletud radadel, puid rajaääres pole, päästjad käeulatuses. Rallis ja rahvarallis pead turvavarustmisel arvestama et puud on lähedal ja abi saabub tüki aja pärast.

veelkord kapsapea, 01.11.2005 14:33
selle kohta öeldakse, et kellele ema kellele tütar. Eksju. Mõtetun on hakata ütlema, et tulge tehke seda, siis on kõik ok. usun et, enamus mehi kes on omale rahvaralli auto ehtianud ei soovi tulla krossi oma autot lihtsalt lõhkuma. Nagu elu näitab hakkavad igasugused krossitajad ka vaikselt sportrallit proovima ning niipalju kui olen kuulnud on emotsioonid midagi muud, mida krossis üksteise külgesid nühkides saadi. Mul ei ole midagi erinevate alade vastu, aga tundub, et kohati tahetakse meid, kui asjahuvilisi lihtsalt kellelegi teisele kaela sokutada.

..., 01.11.2005 14:33
autopilot ja PriitV ajavad täiesti lolli ja võhiklikku juttu
PV kui sa oma audi (vms.) kortsu sõidad mida sa siis teed? ostad endale uue audi ja lähed rr sõitma? kus on su mõtlemine?kui ära lõhud kes ära remondib!? golfi tiib maksab ikka natuke vähem kui audi oma, või vaidled vastu?
ja autopilot
kes pakub hindadega üle?! kui sa pole ise autot ehitanud siis ära räägi! korraliku auto EHITAMINE läheb ikka palju kallimaks kui auto ostmine!
et sind natuke valgustada siis samara kkast maksab ca 20000.- ja mootor ka natuke veel TURVAVARUSTUS 45000.- ja hakkabki juba 100 000.- tulema aga siis veel kõik väiksemad jubinad(amordid jne..)
kes alustab sellel on mõtet auto osta mitte ehitada aga kellel on oma auto ehitamine juba pooleli see ehitab seda ja see lähebki kallix!

KUI EI TEA ASJAST PALUKS MITTE OMA VÕHIKLIKKU ARVAMUST AVALDADA!

autopilot ütles:
Kuulge, ärge siin nüüd sportralli autode hindadega üle kah pakkuge, vaadake kasvõi siitsamast lehelt kuulutusi!!! 100 000 eest saab ikka väga kiireid spetsiaalautosid osta, aga sama kehtib ka 40 000 ja allapoole hinnaklassides ... krt ... isegi valikuvõimalus on




dude, 01.11.2005 15:17
mina arvan, et ei ole mõtet hakata remontima täiesti töötavat asja. lahtiseletatuna - milleks reformida hästikäivitunud rahvarallisid? lahendus kiiruste allatõmbamiseks on kunstlike takistuste lisamine (näitena pärnu šikaaniralli).

autopilot, 01.11.2005 15:48
Lugupeetav ... (punktiir)

Ma olen täiesti omade kätega oma vabast ajast ehitanud võidusõidu auto nii, et ma tean, mida räägin ja tean mis asjad maksavad ja tean et hindadel lage ei ole. :)

Aga mis on üldse korralik ralliauto? Arvan, et see sõltub ikka ostjast/omanikust, et mis on talle piisavalt kõlblik. No kindlasti on võimalik öelda, et alla 200 000 maksev ei ole ikka mingi ralliauto jne...peavad olema dogboxid, "lukud" jnejne.., põhimõtteliselt võib ka öelda et rohkem kui 2 aastat vana WRC ei ole enam sobiv ralliauto, liiga vana!?! :) Saad ju isegi aru,

Aga ma ei ole kindel, et praeguste rahvaralli harrastajate mõte liigub nii, et "...kuigi praegu lasen vana Golf II'ga, siis kui sportrallit proovin, siis alla miljoniline auto ei kõlba" Kui see nii on, siis on see kahetsusväärne...

Tahtsin lihstalt öelda, et turvavasrustuse muretsemine oma praegusele rahvaralliautole ei maksa ulmehindasid, keegi ei käsi sul ju oma rahvaralli "samaral" käigukasti uut panna :)))

Muig, muig...

ik, 01.11.2005 16:09
Krossi ja autolõhkumise vahele võrdlusmärki panna hästi ei tahaks - mina sõitsin see aasta 6 võistlust, korra pidin tiiba vahetama - sai kõvasti rajaservale pihta antud. Auto-auto vastu nügimisest peale kriimude tavaliselt midagi ei juhtu - lahjemal autol saab välja koputada ja korralikumal riputatakse uus plasttiib kohale ja jälle asi OK. Seeest saab ühe mootoriga terve hooaja sõita, mis pärisrallis ilmselt kahtlane on. Kummide ja kütusekulust rääkimata.
Aga kumb "parem" on, kas ralli või kross või rahvaralli, las
pajatab keegi kes neid kõiki sõitnud on..

ints, 01.11.2005 16:38
mul üs kadett gsi, vaatasin huvi pärast sparco hinnakirja et kui palju selle ecosse vajalik varustus maksaks - kõige odavam variant valitavatest.
istmed 2X3320
siinid 2x1010 (ma ei tea tegelt kas neid on vaja?)
kombed 2x6260
sussid 2x2500
kindad 2x800
kiivrisukad 2x530
puur 11620
kiiver 2x4980
intercom 2000
traksid 2x3720
kokku seega 62640. siia veel töö auto kallal (juhtmete-voolikute sisse toomine, puuri/trakside installeerimine, pisitarvikud) ja kokku läheb 70 kilo ära. Kindlasti saab puuri kuskilt mõne kilo odavamalt, võibolla on ka näiteks OMPi asjad mõnes osas pisut odavamad, aga vajaliku investeeringu suurusjärgu näitab see ära. Seega jään oma seisukoha juurde - kurikaralli + eco oleks rahvaralli surm. pigem tuleks praeguste reeglite täitmise jälgimist karmistada ja vanamoodi tehniliste tingimustega edasi lasta.

ts, 01.11.2005 16:51
kuulge mehed, tundub, et siin 99% ei jaga sellest ralliauto mõistest ja ehitusest ikka üldse miskit... ainukene, kes siin mõistlikku juttu ajavad, on pv ja autopilot. pv jutust võtaks muidugi selle volvo tõiga välja, siis ideeline pool täitsa ok.
kusjuurtes julgen arvata, et paljude tänaste rrallurite autod on kallimad, kui e rühma omad. esiteks saab e rõhmas lõdvalt ühe kasti ja mootoriga 2 hooaega lasta ja rohkem ka veel, pealegi põhjanaabrite pool liigub ka kõvasti kasutatud varustust jne. puur ja auto keevitamine ettevalmistus maksab ehk 10-15 kilo kokku... seega - rohkem tegusid, vähem möla!

Smurf555, 01.11.2005 16:52
Mina arvan, et eestis tuleks teha sama mis latvian oma kommentaaris kirjutas

rallikas, 01.11.2005 17:07
Priit räägib tegelikult õiget juttu. Katsuge tema jutu pointst aru saada ja te olete temaga nõus!

to ts, 01.11.2005 18:51
...mulle tundub et sa ei tea ise rahvaralliautodest midagi kui arvad et need kallimad on kui E-rühma omad. Äkki valgustad siis täpsemalt, kuidas maksab rahvaralliauto rohkem kui E rühm.

ps, 01.11.2005 19:29
kas poleks mitte tõesti panna ikkagi puur kohustuslikuks, samuti traksid ja vastavad istmed (homologeering võib olla aegunud). Kombekas, saapad, pesu võiks olla soovituslik ja kogu lugu. Krt jama kui ikka tõsine mats ära käib mõne subaruga millel puuri sees pole, siis kõigil tuju rikutud ja rr korraldajatel jama kaelas......

ps, 01.11.2005 19:30
miks mitte ikkagi panna puur kohustuslikuks, samuti traksid ja vastavad istmed (homologeering võib olla aegunud). Kombekas, saapad, pesu võiks olla soovituslik ja kogu lugu. Krt jama kui ikka tõsine mats ära käib mõne subaruga millel puuri sees pole, siis kõigil tuju rikutud ja rr korraldajatel jama kaelas......

ja..., 01.11.2005 19:33
tingimused võiks avaldada novembri kuu jooksul. Kõigil aega ehitada ja asju muretseda. Kindlasti ei kurikatele ja täpsuslõikudele!

muki, 01.11.2005 19:36
aga miks te täpsuslõikudele nii väga vastu olete? pead puust või? minu arust on täpsuslõigud just huvitavad. lisaks saavad need, kel autod "lahjemad", ka ennast välja elada ja hea tulemuse saavutada.

küsimus, 01.11.2005 19:58
kas keegi oskab e-2wd tehnotingimusi juhatada? autosport.ee pealt ma leidsin noorteklassi ja veokate ja dragracingu ja offroadi tehnilised, aga mitte ralli omasid...

e klass:to muki, 01.11.2005 20:08
Täpsuslõigu täpsus sõltub mobla levist.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia