Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Tagasi
Trüki lehekülg

Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks

Kommentaare lisatud: 99

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
flashpoint, 02.11.2005 15:51
heh, rahvarallurid on koige suurema jutuga ja emotsioonidega inimesed. Rally teema all pole kunagi nii palju kommentaare näinud ja iga kymnes kordab eelnevat motet ja koik otsast pihta. tegelt kui hoolikalt vaadata siis on siin ainult kymme kommentaari ja ylejäänud kymme jne kordavat motet teise sonastusega. Igav on lugeda juba.

ik, 02.11.2005 18:31
Mitte enam teemasse, aga keegi küsis..
valik varustusehindasid http://www.demon-tweeks.co.uk
Näosukk 16EUR . 250 kr,
Sparco Pro Jet kiiver 220 EUR -3400 kr
OMP Pilota FIA homologeeringuga kombe 4200 jne , saapad
sinna 100EUR kanti
Tegelt annavad nad korduvatele ostjatele natuke alla ka.

to ik,, 02.11.2005 20:48
Uurisin seda lehekülge ja tundub suht mõttetu - praktiliselt samad hinnad mis eestiski, ainult tellimisega hulk vaeva!

ik, 02.11.2005 21:08
Jah ja ei .. Esiteks on seal hunnik vähemtuntud brände, mis on hulga odavamad ja nänni mida eestis ei leidu, teiseks, need hinnad annavad painduma. Igatahes mina maksin kiivri eest Eestisse jõudnuna täpselt 3000 ja sealt ta pärit oli. Muide Sparco kombesid toob üks bagimees Saksast, kah odavam kui meil poes. Ta liigub ka siin foorumis.

ik to to ik, 02.11.2005 21:14
põhimõtteliselt võid mulle privasse kirjutada,
ivar at arconet.ee , mida täpselt vaja on ja kas oskan midagi targemat soovitada.

Kaido, pks teine Kaido :), 03.11.2005 18:47
Mina (kah Kaido) aga jälle sellisel arvamisel, et RR on vaja kindlasti reformida - praegusel kujul metsavahel lajatamine lõpeb varem või hiljem kellelegi väga kurvalt. Seega on vajalik mida varem seda parem viia sisse muudatused - mõistlik oleks RR kaheks jagada - üks osa millest saab siis kiirem rahvaralli (või siis ECO osa - vahet pole) ja kus on puurid-särgid värgid nõutud ja autodel näiteks N-rühma piirangud (kõrid!!) ja teine osa siis kurikaralli kus pane naise turukorviga nii et nailondress seljas aurab...

Kaido, see teine, esimesele..., 03.11.2005 18:53
MILLISED on sinu arust need "EAL trumbid kontrollimiseks"??? Eriti olukorras kus sisuliselt puuduvad reeglid ja piirangud - ehk siis - kui pole mida reegleid/piiranguid siis ei saa ka kontrollida nendest kinnipidamist. HETKEL on EALil ainult üks trump - kas registreerida võistlus või mitte registreerida... kõik muud "trumbid" on vaid korraldajal... Kujutad sa ette lamenti kui EAL lihtsalt ei registreeriks turvakaalutlustel TartuRR'i ja samas ka lahendust ei pakuks?? Praegust olukorda võibki nimetada lahenduse otsimiseks enne kui tuimalt ära keelata mis lihtsalt peletaks teatud kontingendi põranda alla - sinna kus on pootsi jõle, streetrace ja muud hullused... MÜTS maha et superkross suudeti sealt lõppude lõpuks sündinud koostööga välja õngitseda!

Mait, 03.11.2005 19:38
Kõige lihtsam oleks EAL-il kontrollida kas ikka autod vastavad nendele tingimustele mis tehnilised tingimused ette näevad. 1. MÄÄRATLUS
Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid M1-kategooria kinnise kerega sõidukeid.
Kui võistlusautodel ühe võistluse alguses CO eraldumist peaks mõõtma,siis ma arvan, et pooled vist võistlema ei saaks.

2 mait, 03.11.2005 22:36
see co2 on ka võimalik maha keerata kontrolli jaox..see polegi prioriteet praegu

Mait, 04.11.2005 09:26
minu jaoks on prioriteet, mina sõidan RR-i tavalise tänava autoga, nii nagu see asi mõeldud on hetkel.
See on siiski üks võimalus kuidas kiiruseid maha saaks. Kui autol jõudu pole, pole tal ka kuhugi minna.

2 mait, 04.11.2005 10:34
mine sõida kurikarallit oma tänavaautoga siis..egas ju keegi, kes oma autosse juba investeerinud, hakka seda lahti lammutama, et uuesti tänavasõidux teha..

jõnger, 04.11.2005 10:59
ja siit moraal - vähem möla ning pikem samm, et kiiremini jõuda sportrallisse või ecosse. mulle tundub, et suuremal osal kõvadest rr meestest, kes siin jauravad, hakkaksid õigel metsavahe sõidul püksid püüli sõeluma :PPP

eraisik, 04.11.2005 14:31
mait kuule - mu täiesti streetlegal autol on ka 300+hj nii et see co mõõtmine sind poodiumile ei aita :(

Koit, 04.11.2005 21:16
...tegelikult mulle tundub et siin on kahte leeri inimesi, kui seda kõike lugeda. Ühed on need kes tahavad n.ö.vigursõitu sõita ja teised kes tahaksid sõita rahvarallit. Mul küll selle vastu midagi ei ole kui inimesed kes tõesti on tulihingelised vastased rahvaralli arengule, sõidaksid vigursõitu. Te ei pea ju asjas kaasa lööma kui ei taha. Korraldage endale võistlused ja ongi ju korras. Miks peaksid teised kes üritavad tõesti arendada nii autosid kui enda sõiduoskust sellepärast kannatama? See on sama kui lähed rattamaratonile ja ühel mehel on profiratas ja teine tuleb vene kokkupandavaga eks. Ostke siis endale auto mis vastab rahvaralli tingimustele ja sõitke. Tuleks üldse tänulik olla et selliseid üritusi korraldatakse meil Eestis.

SOOVITUS SÜDAMEST,, 04.11.2005 22:49
TURVALISUS EI OLE TEEMA,MILLE ÜLE URISEDA.PANE 1TONN EURI TURVALISUSSE,MITTE TEHNIKASSE JA SA JÕUAD VÕITJANA KOJU OMA LASTE JUURDE VÕI TULEVASTE LASTE JUURDE.SIIRAS SOOVITUS-EELNEVALT TULEB SÕITMA ÕPPIDA:

ulaf, 05.11.2005 00:37
No m ida te jaurate puuriga, puurita,kurikaga,šikaaniga.Kas tõesti on nii raske välja lugeda ,et kui on viimane "kiire rahvaralli"siis kipub ta üldse viimaseks sedalaadi ürituseks jääma.Jah nõudlus on lihtsalt rõve,aga majanduslik pool ei vea kuidagi enam välja ja tublid tegijad ei saa ka latti enam madalamale lasta,sest kõigile ju meeldib kui kõik sujub tõrgeteta ehk,et korraldus on veerekese peal,aga paraku puhtalt entusiasmist teistele rõõmu valmistada on mõttetu ja ausalt öeldes lausa rumal.Kui Parts ütles välja valusa tõsiasja siis ta arvatavasti on ka teiste korraldajatega seda teemat arutanud ja kui praegused korraldajad pillid kotti panevad on peaaegu võimatu,et kusagilt ilmuks viis-kuus entusiasti ning teeks oma võistluse ja siis oleks veel vaja kedagi kes lisaks Ditmanile "vana head käänutamist"(isegi Viktor on kurikad põõsasse visanud) läbi hakkaks viima.Mida te tuututate parem hakake kiiresti oma masinaid sportliku suuna poole sättima,sest seni kuni stardimaksu ei lubata tõsta ei korralda enam keegi korralikku üritust sest see pole lihtsalt võimalik,kuna sellisel hulgal kõveraid teid mis võimaldaksid keskmist kiirust normis hoida(esiotsa tase on nii julmalt arenenud) eestis lihtsalt pole ja kunstlikke takistusi ei ole võimalik puht majanduslikult kokku klopsida(kummid vm.kohale tuua,ära viia,turva kes vastutab takistuse säilimise eest)sest ühe sellise hind läheneb viiesajale kroonile+100% n...i.Üheks lahenduseks oleks panna kõik huvilised mossedesse(ka nendegi esiotsa keskmised hakkavad kriitiliseks minema),aga see on ka jällegi jama sest paljud tahavad kusagile edasi araneda ning ühel päeval lõpevad korralikumad isendid otsa.Niiet tehke nüüd silmad lahti ja lõ

putukas, 05.11.2005 21:07
Autot saab arglasemaks ja kulud väiksemaks, kui peetaks kinni nõudest ja kui ka korraldajad kontrolliksid, et autod peavad vastama ARK nõuetele. Paljudel on valöed summutid all ja katalüsaatorid alt ära võetud, co-d paigast ära ja ümberehitused jne. Paras black ka EAL-i poolt, et ei ole sellist kontrolli. Kõik tahavad ainult osavõtjatelt osavõtumaksu saada. ega enne ei tule kontroll kui reeglid "verega" kirjutatakse :(

to ik, 06.11.2005 21:10
need ei ole eurod need on naela. üks nael=23eek umbes.

kurikarallid, 09.11.2005 15:21
Järgmisest aastast võivad tulla kurikarallid. eal tarpead ilmselt ei tea kui väikest hoogu auto vajab ,et näiteks üle katuse käia. keerataks seal kurikate vahel samuti asju tagurbidi

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia