Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Tagasi
Trüki lehekülg

Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks

Kommentaare lisatud: 99

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
urueesel, 01.11.2005 20:13
aga palun: http://www.rally.ee/?a=a009&b=1885

kui, 01.11.2005 21:14
ja kui turvapuurid on kohustuslikud siis mehed mõelge ka sellele ,et rajameistritel ja korraldajatel on julgust võtta kasutusele huvitavamaid ja kiiremaid rajalõike........

..., 01.11.2005 22:04
to autopilot
ma tahan selle jutuga öelda et hindadega ei pakuta üle vaid need on täiesti reaalsed kui panna auto liikuma ja korralik turvavarustus ka sisse...

to ints, 01.11.2005 23:11
kui kataloogi jargi autot ehitada siis void oma opeli raipesse milli kah sisse taguda ja ikka sad lüpsta...

KaaK, 02.11.2005 00:31
mul on tunne nagu siin tuleks pool valida kus sõdida.

to: to ts, 02.11.2005 07:56
Vot tean täpselt, sest olen mõlemat sorti autod ise valmis ehitanud...

to - to ints, 01.11.2005 23:11, 02.11.2005 09:01
ainus mille hinda pole kataloogist mõtete vaadata on puur, ülejäänut aga küll. Ise võid ju omale kombe õmmelda, võistlema sellega paraku ei pääse.

ik, 02.11.2005 09:04
Sparco kohalikud hinnad on natuke ülepingutatud ka -
minu kombe tuli u 5000 kr ja kiiver 3000. (inglismaalt).

to ints, 02.11.2005 10:18
kulla mees, seda varustust ei pea ostma igaks võidusõiduks! see kestab üldjuhul aastaid. avarii korral pead vahetama rihmad, vahel ka istme ja võib-olla ka puuri.
Kui sa teatrisse minekuks kingi valid, siis sa ilmselt ei rehkenda 1000 kr kingade eest piletihinna sisse. ja koju tulles viid kingad Humanasse?

Kaido, 02.11.2005 11:02
Milleks on vaja üldse rahvarallit täna muuta? Tundub, et selle peale keegi ei taha mõelda. Süsteem toimib hästi, kuid tundub, et vägisi tahetakse kuhugi edasi areneda. Kes tahab oma autoga edasi liikuda, siis selleks on võimalused olemas. Kõik rahvaralli juhendid ja katsed kontrollitakse EAL poolt ju üle, mistõttu on äärmiselt imelik lugeda korraldaja sõnavõtte, et "algajad, ärge Tartu sõitma tulge". Osalejad naudivad head korraldust ja huvitavaid katseid, sellest ka ala suur populaarsus. Kas seal on mõni shikaani juures või täpsuslõik lisaks, ei muuda väga asja. EAL ise kehtsestab ju kõik mängureeglid, mistõttu asja kontrollimiseks on neil kõik trumbid käes. Loodan, et tekib siiski asjalik arutelu antud teemal, mitte niisama lahmimine seinast seina.

jannu24, 02.11.2005 12:30
Jõudu vaidlejatele, olge head vaadake seda pilti ja mõelge:http://www.rally.ee/?a=a022&b=30312&p=10

Olge head tehke sellest omad järeldused.

aku, 02.11.2005 12:31
See pauk juhtus väljas pool katset

meelis, 02.11.2005 12:48
see pauk ei juhtunud katse ajal.....ülesõidul hoopis......keegi tark kimas sisse...ei ole sellel ralliga suurt pistmist.....kuigi sarnaseid pilte...mitte küll nii hulle leiab selle aasta rahvarallidelt küll

urr, 02.11.2005 12:51
To Kaido.
Palun kontrolli ega sul juhuslikult püksis imelik ei ole

to urr, 02.11.2005 12:57
kui sul midagi öelda pole, siis jäta ütlemata.

mina kaldun kaidoga nõustuma

murr, 02.11.2005 13:08
Õige urr, sama siin!

To ik, 02.11.2005 13:56
Hea oleks teada, kus kohast võimalik soetada võidusõiduvarustust hea hinnaga aga kvaliteetset? Lihtsalt endal see tee ees.
Ja rahvaralli on tegelikult natuke liiga kiireks aetud - oleks puur kohustuslik siis kõik ok! Kiiresti me tahame kõik sõita!!!

kaits, 02.11.2005 14:22
Mina kuulun ka sinna leeri, et midagi on vaja muuta. Asi on käest ära lastud. On see siis kellegi tegemata töö või midagi muud, aga see on hea, et otsitakse lahendusi. Rahvaralli on läinud liiga kiireks. Kiiruseid saaks tõepoolest alla lisades kunstlikke takistusi ja seda tulekski teha, aga ma ei saa aru mispärast ollakse vastu turvalisuse tõstmisele. Igal inimesel peaks olema kõige kallim vara oma elu. Miks mitte selle jaoks investeerida? Ralli ei ole ju kallis spordiala, vaid on väga kallis spordiala - saage sellest aru. Ikka tahetakse väga odavalt läbi ajada, aga see on mõeldamatu.

aivar, 02.11.2005 15:35
pole küll rr-i inimene, aga kõrvalseisjana kommentaare lugedes tekkis küsimus: mida te üldse vaidlete? lahenduse olete juba ju ammu ise välja pakkunud.
tuleb tekitada lihtsalt kaks erinevat sarja. üks lähedane praegusele rr-le, kuid autod peavad olema varustatud puuri jms-ga.
teine nn "odav" sari, kus saab võistelda ka naise poeskäigu-autoga - kurikad, täpsuslõigud, paar-kolm ohutut kiiruskatset.
kuidas neid nimetada - eco-ks, rahvaralliks, II liigaks - sel pole ju mingit tähtsust. praeguse võistlejate arvu juures peaks sõitjaid nii siia kui sinna jaguma. kel rahakott lubab, see investeerigu ja kihutagu, kes tahab lihtsalt niisama nädalavahetust veeta ning autosõitu fannida, see leiab põnevust ka nn kurikarallist (mis ei pea ilmtingimata einult kurikatest koosnema)
selge on see, et ilma turvataseme tõstmiseta praegusel kujul rahvarallit jätkata ei saa. on vaid aja küsimus, millal keegi end kasti sõidab. õnnetult lõppeva võistluse korraldaja nahas küll olla ei tahaks...
küsige ükskõik millise teise autospordiala esindajalt, et milline on praegu ohtlikeim sari Eestis. kõik vastavad, et rahvaralli. kiirusted, rada ja ohutusmeetmed ei kannata mitte mingisugust võrdlust.

inf, 02.11.2005 15:37
Turvalisus on autospordis kõige tähtsam,ei saa aru neist, kes selle üle virisevad.Mängige siis malet või kabet.Nõus ik-ga,Eesti varustuse hinnad väheke kallid.Näiteks saksamaalt Sparco kombede hinnad alates 4600.-Arvan,kui korraga tellida rohkem ,saab hinna veel paremaks.Virisemise asemel vaja väheke uuri mis mujal asjad maksavad.Nii mõnegi tuhande saab kokku hoida.Edu kõigile.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia