Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
01. mai 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Jaanikese krossirajal sõideti superkrossi viies etapp

Kommentaare lisatud: 135

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
 
anton, 04.05.2006 12:48
Häda ja viletsus teiega!

Huviline, 04.05.2006 13:32
kas peale kensi kasti ja tolmu muid jamasid polnudki...põrutaks veel kellelegi 100 kommi

pip, 04.05.2006 13:53
oli küll, on ka need välja toodud. :P
kinnine boks, võistluste territooriumilt lahkumine, väidetav vale kütus jne jne :P

huvilisele, 04.05.2006 13:54
vaata ise- mida amatöörlikumaks võistlussari läheb, seda rohkem on "tarkasid" kohal ja kommentaare tihti üle 100...
Kui vaatad WRC või ringraja teemasid, siis seal leiad maks 10 kommentaari. Muuseas sama seis on ka komiteede koosolekutega- rinka koosolekud peetakse enamasti alla tunni, teistel kulub tihti terve õhtu ning tulemusteni jõutakse väga vähe, sest kogu aeg on vaja "teisel ära teha". Ja pärast pole koosolekul mitteosalenud otsustega rahul ning algab uus tatipritsimine.

Hurr1cane, 04.05.2006 14:52
KÕVAAAA!:D... sander pani kõigile pikalt ära;)...



hoi!!

TO cane, 04.05.2006 15:49
selle sandriga on ka selline lugu et kas truu mitte ei sõitnud eelmine aasta 1.8 mootoriga

insaider, 04.05.2006 16:05
on kuulda, et valmistatakse ette mingit põhjalikku kontrolli mis hõlmab ka mootorite töömahtude kontrollimist jms...eks see näitab paljutki

huvitav, 04.05.2006 16:11
kas truu oleks eelmine aasta võinud 1,8 mootoriga sõita, noortel ikka 1,6 ??????????????????????

to to cane, 04.05.2006 17:10
Eks siis andke protest, ja laske mootor laiali võtta. Huvitav nagu keegi tegijatele korraks vastu saab, hakkab üks inin pihta.

mihkel, 04.05.2006 17:34
andres.
Aga seda ma ju räägingi

andres, 04.05.2006 17:52
Mihkel,
Sina kirjutasid: "Kui nii siis pole ju probleemi, saab ju teha kaldhammastega kasti millel on lülitus ilma sünkronisaatoriteta st. otselülitusega. Otselülituse kohta pole reeglites midagi öeldud."

Ja mina kirjutasin, et sünkronisaatorite äravõtmine ei tee tavalist kasti veel otsehambuvaks ega järjestiklülitatavaks. Sinu poolt kasutatavat terminit "otselülitatav" ei oska ma muud moodi tõlkida, kui tavaline kast millel on sünkrod ära võetud. Selline tegevus pole keelatud ja selle vastu pole siin ju keegi protestinud ka.

mihkel, 04.05.2006 18:41
ma ei mõelnud ilma sünkronisaatoriteta kasti all ümberehitatud tehase kasti millel sünkrod lihtsalt ära oleks võetud, vaid otselülitust nn. põrkmuhviga mis ju tagabki käiguvahetuse kiiruse , mitte see mis nurga all hambad on. Selle jutu mõte on et nende reeglite järgi mis kirjas on saab teha spets võidusõidu kasti, mis vastab täielikult nendele reeglitele.

ma, 04.05.2006 22:43
vaatasin jah, et Roosima auto liikus kuidagi hästi edasi, kas keegi teab täpsemalt?

tean täpselt, 05.05.2006 00:17
et Roosima tegi vinget sõitu. Egas auto ilma rooli ja istmevahelise tihendita ei liigu küll.

TO mihkel ja Andres, 05.05.2006 08:35
On väljailmunud järjekordsed tarkpead kes mõtlevad kuidas saaks millestki mööda hiilida. Kui nende olemasolevate punktide mõte on välistada spetsiaalsed sportkastid, siis pole mõtet otsida jälle mingit nippi kuidas sellest mööda hiilida- võite kindlad olla, et järgmisest hooajast on otselülitus keelatud.Kui vaadata sõitjaid, kes ei tunne suuremalt jaolt tehnilisi ja autosid mis ei vasta tehnilistele ning näevad jubedad välja, siis sellistel teemadel targutamine tundub üpris naljakas.Mehed lugege tehnilised korralikult läbi ja tehke autod korda, siis kaob selline soigumine ka ära.

to to jne..., 05.05.2006 09:03
ära üldista, siin vehkida oskad küll...

silver7, 05.05.2006 14:17
Tervitus kõigile.
Mis on otsehambumine,kus on see lahti kirjutatud.Viska pronksid välja käija üle ühe nuki maha ja on sama tulemus mis siin kommentaarides mõeldakse.Käigukast sisu on ikka ülekande suhetes.Suurte nukkide freesimine tunduvalt lihtsam.
Plokkdiffer -mis see on?Kasutatakse suurendatud hõõrdumisega difreid ja ükski selline ei ole plokkdifer.Nii et ka selles ei tohiks
kellelgi probleeme olla.
Milleks üldse nii palju kära?Tehke lastele standard klass .Ma arvan et iga masinamees kes vaatab kapoti alla ütleb kas vastab või ei.Tee uks lahti ja sama tulemus kõlbab või ei.Tehke aeg ajalt mootori mõõtmine ja vale tulemuse korral järgmine sõit kolmekordse stardirahaga kusjuures trahviraha ei lähe korraldajale vaid alaliidu käsutusse et paradada mida iganes.Teine on vabaklass kus tee mida tahad.Võib vastulause õelda ,mida teevad need kes ei taha midagi teha ,Sõitku samadel tingimustel mis nooredki ainult vanus üle 16 või mis iganes
Silver

mihkel, 05.05.2006 15:52
Küsimus pole mitte kuidas mööda hiilida vaid millised on reeglid. Mida tohib teha, mida mitte? Kui reeglites midagi otselülituse kohta öeldud pole siis järelikult ei saa keegi öelda et oleks millegist mööda hiilitud.

to mihkel, 05.05.2006 16:16
standardi eesmärk oli hoida autoehituse hind madalal.Sellest ka igal aastal täienevad tehnilised (pidevalt mõeldakse miskit uut välja) Kui on nii kange tahtmine teistest parem olla kallima tehnika arvelt, siis selleks on ju olemas ERK klass, SKs siis Vaba klass. Milleks nikastada enda ja teiste ajusid sellises klassis kus igasugu imelahendused nagunii ära nullitakse.Nagu eespool oli öeldud- enamik autosid näeb lihtsalt välja nagu käkid ja siin targutatakse otsekasti teemadel.Tulge maapeale tagasi!

kidd, 05.05.2006 17:29
Kui ma nyyd mihkli mõttest õieti aru saan, siis tema räägib võimalusest reeglitest mööda hiilida tänu nendes kasutatavate terminite mitmetitõlgendatavusele.Kui reeglite kirjutaja eesmärk on olnud mitte lubada kaste modida, siis peaks Lada puhul olema ju väga lihtne kirja panna tootekoodid, milliseid kaste tohib kasutada.Lisada klausel, et igasugune sisu modimine on keelatud.Lada pole ju volkar, millel yhel aastal mustmiljon erinevat kasti toodeti.Tehnilisel komisjonil on paberil kirjas, milline kast mida peab sisaldama. Protesti korral saab siis sealt järgi vaadata. Sama ideed on kasutatud ntx. USAs sõidetavas volkaril põhinevas bagiklassis.Samas, kui protestijale raha tagasi makstakse (mis nagu protesti rahuldamise märk peaks olema) ja kahtlane auto ikka poodjumil troonib, pole mingitel reeglitel yltse mõtet.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia