Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
mell, 12.03.2004 14:31
ei käinud kamaril.
kohtunik mõtles seda et kui mu uus tulemus oleks arvestatud, oleks kohe käputäis "proffe" tulnud näpuga näitama, et tehakse omadele ära....vot nii...a see suht ammendatud teema juba vist

huviline, 12.03.2004 12:01
mell, miks sa kamaril sõitmas ei käinud?

?, 12.03.2004 09:22
njaa, minumeelest olid see aasta yldse võistlejad kadedad teiste suhtes(liiga palju näpuga näitamist oli).... Aga see ju loogiline, et kui aeglane ette jääb ega mööda lase, antakse uus võimalus! imelik, mida seekord peakohtunik mõtles..

mell, 12.03.2004 08:43
jama jah....aga kuna mõni kaasvõistleja tuli niuksuma et mix nii et antakse uus sõit ja mix tema tahab ka, sis otsustas peakohtunik uut aega mitte arvestada. põhimõtteliselt oli perekonnanimi vale lihtsalt. olexin ma mingi suvaline võistleja olnud polex mingit probleemi olnud...

? to mel, 12.03.2004 08:26
kle, miks sulle nii tehti, et anti uus sõit aga aega ei arvestatud???? see on ju jama värk?

mell, 11.03.2004 23:22
:))))

RS03, 11.03.2004 23:13
tublid mehed,iga startinu kohta üks kommentaar:)

mell to ökk, 11.03.2004 22:51
mnjaa...miskipärast nutavad suli tegemise üle tagumise otsa sõitjad..need kes eesotsas teavad et suli ei tehtud...see et mu isa on ürituse organisaator ei tähenda veel et kohe suli tehakse. väga hea näide esimesest etapist: ma jõudsin aeglasemale võistlejale järgi, mööda mind ei lastud....kaotasin ca 15-20 sek. peakohtunik otsustas anda uue sõidu. sõitsin uue sõidu ja sain aja ligi 15 sek parema, siiski uut aega ei arvestatud. lõppkokkuvõttes läks see maksma esikoha. eks tehke järeldused ise, kas mind tõesti eelistati.
rehvide kohapeal, kõik naastud olid rehvi pinnast 1,8-2,0mm, kui mõni üksik oli ka 2,1 ei sõitnud ma head aega mitte teps selle pärast.
sõitsin viimasel etapil ka piigiklassis alla ca 90hj ladaga 12.koha välja. kusjuures teises sõidus kaotasin ca 15sek väikese mootoririkke tõttu.

to Compu:, 11.03.2004 21:09
punase samara aeg ümbersõitmisel oli lõpptulemustes: 1.sõit 03.26,38 ja 2.sõit 03.32,28 ning lõpux kokku 06.58,66

korraldaja, 11.03.2004 20:37
kõik Kamari järve tulemused http://www.hot.ee/autospordiklubi/

Compu2, 11.03.2004 19:36
palju, et ajavõtt võiks olla elektrooniline(mugavam, usaldusväärsem), osavõtjate arv piiratud piisavalt(liiga palju on ikk aliigapalju), stardijärjekord vastavalt numbritele(välistaks eestlaseliku trügimise) ning päeva programm vastavalt kavale(saaks aega planeerida) !!!! Siis oleks vähem vaidlejaid ja võistlus sujuvam. Rada oli minuarust hea ja huvitav!

Osaleja

Compu, 11.03.2004 19:29
Lugesin siin enamuse kommentaare läbi ja panen kah mõne mõttetera kirja. Esimesena võtaks sõna selle punase lada naelte osas, vaatasin neid ka ise kohapeal ja ei ole kahtlustki et need ei vastanud nõuetele, pealegi püsis see auto kuidagi eriti hästi jääl kinni. Ei ole rehviekspert kuid see on selge, et niipalju ei tule yxki nael välja isegi kui 170 sisse ajada (vaevalt see lada kiiremini sellel rajal sõitis). Samas ei tea mis tulemuse noormeest sai lõpus pastaldega sõites...aga tundus kyll et liikus teistega võrdsemalt :) Kas keegi oskab ta uue aja öelda ?. Kuid asi ei ole ju tegelikult rehvides vaid põhimõttes..kui on reeglid siis kehtivad need kõigile!

Reeglitest rääkides, oleks ehk mõteldav kirjutada reeglitesse ka nõuded naeltele peale sõitu !? Nõustukisn siin kellegagi kes eelpool kirjutas et peale sõitu võiks kontrollida 10 esimest autot uuesti. See tagaks minuarust esikymne distsipliini.

Enda tulemus jäi E2WD klassis 20. kanti kuid jõudsin järeldusele et sellel rajal ei olegi võimalik pika ja suure autoga kiiremini sõita... !? Kyll aga tekitas kysimusi see et milleks ma eelmine õhtu naelu mõõtu käiasin ?! Ise tean vastust:...südametunnistus puhas :)

Lamellidega sõitmine ? Siis peaks iga võistleja omale eraldi lamelle ostma hakkama...se pole hea mõte. Arvan, et korralik ja range kontroll ajaks asja joonde. St. kindlad nõuded naela pikkusele, jämedusele ja kujule.

Asi mis oleks kindlasti vastuvõetav paljudele, oleks autod ka näiteks 2 kaaluklassi jaotada..oleks ka suuremate autode omanikel veidi lootust. Koos ARK tehnonõuetele vastava varustusega pardal. Kui tekib vaidlus varustuse üle siis tuleks vaadata tühimassi.

KOrralduse kohta nii

noor, 11.03.2004 18:33
Nalja tulite tegema mehed või? Liivrannal pole mingit plokki. Ma ju ise tean teda ja ta autoga sõitnud, pole seal mingit plokki ja toomasel on õigus, teevad nad ilma plokitagi teile ära.

öök, 11.03.2004 17:49
Sina näiteks ise olid suli

?, 11.03.2004 15:14
lihtne on sul väita et tehakse, too sis mõni konkreetne näida...

ökk, 11.03.2004 11:06
ei ole plaan kedagi laimata, sellepärast ei nimeta ka nimesid! kyll asjaosalised teavad ise!

mell, 11.03.2004 11:03
äkki sa ökk nimetad ka mõned konkreetsed nimed...lihtne on laimata küll

ökk, 11.03.2004 10:21
väga lihtne on võistlusjuhendisse kirjutada: rehvi turvismustri lõikamine keelatud! Selles nyyd kyll probleem ei seisne! Ega jah, järva lumeradadel: osadel mõõdetakse naelu, osadel loevad tutvused...ega sis tõesti ei ole mõtet lamellile yle minna... Kui kõik sõdavad lamelliga, äkki siis tõesti saavutatakse võrdsus, jube kyll onju..???!!!

vahur, 11.03.2004 09:48
kuna ma olen seotud järva jääradade korraldusega, siis võin öelda, et järva korraldaja suure tõenäosusega ei lähe lamelliideega kaasa, kuna järva võistlustel on naastud enam-vähem kontrolli all olnud. on olnud üksikuid apsakaid kuid 3,8mm naaste küll mitte. meie arvates on üleminek lamellrehvidele pigem tagasiminek. ka odavam ei tule see kindlasti. kui präägult mängitakse naastudega, sis lamelli puhul hakatakse parema pidamise saavutamiseks rehve mingil muul viisil töötlema(kasvõi rehvi mustrit lõikama). alati leidub neid kes soovivad olla võrdsemad. pealegi korralik lamellrehv on kallim kui korralik naastrehv.
teine asi, kõik korraldajad võiksid rakendada elektroonilist ajavõttu. ühest küljest oleks see odavam korraldajale, kuna on vaja palgata vähem kohtunikke, teiseltpoolt ka täpsem. juhtub ju tihti et esikohad jagatakse kümnendiketäpsusega.

allan111, 11.03.2004 09:37
paljudel tänavasõidautodel see sillaplokk siis sees on, mina tean vist vr6 ventot sellel on ka väga suur läbilibisemine, jutt käib plokkidest mida kasut võidusõidu autodes, kes pole sellega sõitnud see tõesti ei tea mis vahe on plokk sillal ,tavalisel sillal ja mingil nö.tänavasõidu auto blokil.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia