Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
aadu, 09.03.2004 09:25
Pakun välja,et järgmisel aastal kontrollitaks peale finišit, esimest kümmet autot.Siis lõpeb see naelajama ära.See on juba vana asi,et naelad taotakse kummi sisse ja nii nad esialgu vastavadki ilusti tingimustele.Arvatavasti oli sama lugu ka Renteri kummidega.

Hillar, 09.03.2004 09:21
Hämmastav on lugeda kuidas mõnel on asjadest arusaamisega probleeme.Lp. Jako Renterit ei diskvalifitseeritud-talle anti uus võimalus sõita kuid mida ei tulnud on tulemus.Kallid sõnavõtjad-need naelad(terve rehvi ulatuses) olid väljas keskmiselt 3,8mm.Rehv peab tingimustele vastama igal võistluse hetkel!Me ei piiranud autosid ka rehvidel oli piiratud ainult naela pikkus ja ikka leidub keegi kes arvab,et talle on liiga tehtud.

.., 09.03.2004 09:05
lamell õige taktika.

Võistleja, 09.03.2004 09:03
Ilma naelteta - täielik võrdsus! Blokke ära keelata ei saa, kuna paljudel autodel on need juba originaalis sees, 100% on praegugi keelatud. Torud ei anna sulle jäärajal mingit eelist.
Kui tahate võrdsust siis vaid lamelliga!!!

Sõitja, 09.03.2004 08:58
Kahe käega poolt, et järgmine aasta AINULT lamellrehv!!!!! Siis oleks juba rehvide osas võrdsus peaaegu saavutatud! Ei oleks enam mingit naelte jama!

Sõitja, 09.03.2004 08:53
See on täitsa õige! Et 2wd oleks TÄISORGINAAL! Sest praegu on ikka ebavõrdsus siga suur. Paljudel on rauad ja blokid sees aga see ikka annab suure eelise! Ning pakiautonaela kasutamine ära keelata!
Siis võiks veel olla, et korraldaja ise ei võistle. Ja nagu eelnevalt mainitud: kohtunikud sõltumatud(mitte nii,et ise korraldan, ise olen kohtunik).

Võistleja, 09.03.2004 08:42
Järgmine aasta võix olla lubatud vaid lamellrehv ja asi selge. Igasugused rehviprobleemid jääksid olemata!!! Mida asjast arvate?

allan111, 09.03.2004 08:42
kui nüüd veel paar sõna naelte kohta lisada siis tegelikult on naelale kehtestatud njuutonites surujõud vastavalt naela kaalule ,ehk kui asi väääga peeneks ajada ei saaks ükski tänavasõidu nael võistelda .hetkel eestis keegi seda ei mõõda aga kui seaduses näpuga järge ajada siis see asi tegelikult on nii .Küsimus miks ei ole lubatud naela liimida ,sellepärast et teed jääksid terveks.

Toomas, 09.03.2004 08:37
Soovitus kõigile kes naela pikkuse üle virisevad, ärge toppige sisse pakiauto naela, ise sõidan Gislavediga, nael on küll liimitud kuid seesama nael mis algselt seal kummis oli ja sõidan nendega juba teist talve( muidugi ainult võistlustel) nael venib küll kummist välja, kuid ühe võistluse jooksul maksimaalselt 2 kümnendikku mitte 0,5 või mill. Muuseas peale uuena liimimist oli naela pikkus 1,4-1,6 mm ja tänaseks olen neid töödelnud neljal korral, viimasel kahel võistlusel ei ole pikkust korrigeerida tulnud.

Max, 09.03.2004 08:12
Üks rumal küsimus. Kas oleks asi liialt nõme kui teha analoogselt off road jaotusele: standard ja originaal. Kusjuures standardis peavad olema tänavarehvid st. sellised nagu müüakse. Mitte oma looming pakiautonaelast jm. Standaris peab olema täisoriginaal tehnilise poole pealt st.kõik istmed varurattad, polstrid, apteek jm. Rehvi nõue peaks kindlasti kehtima ka noortele - korraliku naelaga oskab iga mees kiiresti sõita. Katsu sa tava rehviga voolida .P:S iga päevases liikluses kasutame me siiski ju tava naela. Oh seda piinlikku olukorda kui siis kellelgi jääraja ässal käest ära läeheb ja avarii juhtub. ( ma väga loodan , et éi juhtuks). Samuti blokeeringute kohta. Standardis võiks olla see keelatud.Kas keegi teab on mõni 2WD auto olemas kus mudeli valikus ei ole ilma blokita varianti.

melll, 09.03.2004 00:49
ise kohal ei käinud, seega ei oska kommenteerida mis täpselt oli või ei olnud. fakt on see, et rehvid võivad olla hommikul tehn.kontrolli ajal OK, peale esimest voru aga juba mitte üldse nii ok kui need olid hommikul. naastud võivad olla liimitud, sõida rehvid sisse või ära sõida, naastud lihtsalt venivad rehvi pinnast välja. nüüd kindlasti tuleb kamp onusid kes kõik väidavad et nemad iga pääv sõidavad ja naastud on ilusti sees. jah on küll, aga kui teha rehvid jäärajal võistlemiseks(mida enamus teeb) siis ei ole võimalik naaste 100% pidama saada. muidugi ei tule naastud võistlusega välja 1mm, vaid võibolla max 0,5mm. siit väike vihje tehn.komisjonile ning suurtele protestijatele

...., 08.03.2004 23:45
Jako, kuidas said naelad küll järsku sul niipalju välja tulla, seal ei olnud tegu mingi 5-6 naelaga. Olgem nüüd ausad, keegi pleks tema rehve uurima hakanud aga teades tema seniseid tulemusi oli see eesotsa sõitjatele liig suur üllatus.......see oli puhtalt tehn.komisjoni pläkk, et ta nendega rajale lasti.

osaleja, 08.03.2004 22:59
Ajad tulid aeglaselt kohale, kommetaator ka midagi ei rääkinud õieti..pole just kiita võistlust

Jako, 08.03.2004 22:42
Saades aru et WWW ja mell kirjutasid minu probleemist on mul hea meel et keegigi sai aru sellest et minu autol ei olnud mitte naastud pikad vaid naastud tuled välja koos korpusega,kuigi olid liimitud disklafiga ma loomulikult ei nõustu sest enne sõite tunnistas teh. kom. rehvid OK. ja naastude väljatulek koos kraega oli ettenägematu. olen pettunud!!!

Jako, 08.03.2004 22:42
Saades aru et WWW ja mell kirjutasid minu probleemist on mul hea meel et keegigi sai aru sellest et minu autol ei olnud mitte naastud pikad vaid naastud tuled välja koos korpusega,kuigi olid liimitud disklafiga ma loomulikult ei nõustu sest enne sõite tunnistas teh. kom. rehvid OK. ja naastude väljatulek koos kraega oli ettenägematu. olen pettund!!!

WWWW, 08.03.2004 22:22
seda minagi aga ex põltsamaalased teavad paremini.

mell, 08.03.2004 21:42
ikka tobeduste tipp 5-6 naastu pärast disklaff anda. tegelikult kui olex hakatud kõigi võistlejate rehve mõõtma, siis olen kindel et 90% olexid naastud üle lubatud piiri olnud. see on fakt et naastud venivad välja. pealegi ei anna 5-6 naastu mittevähimatki eelist, eriti kui need veel koos kraega väljas on, naast ju "läheb eest ära"

WWW, 08.03.2004 21:28
Oli hämmastav et kell 7 kohale jõudnu sai startida elavas järjekorras alles lõunapaiku.Ligi 2 h. elavas järjekorras seistes kulutati tohutult kütust ja mootori ressurssi. küsimusele mis numbri all stardib viimane naine, soovitati vaadata kiivri alla! kõlaritest tuli enamuses info asemel"hea" muusika...JA KÕVASTI. igati "täiuslik" inff!!! huvipakkuv oli ka stopperitega ajavõtt nii suurel võistlusel,kuhu osalema olid kutsutud ka sportautod eesti paremikust.kõrvalseisjale tundus igati häbiväärne et noorte esikoht diskvalifitseeriti kuna peale teist vooru olid uute kummide seest välja roninud 5-6 naastu koos kraedega(kummitöökoja bläck)ei olnud ju noorsõitja selles süüdi-lahtised naelad välja ja uus sõit! kahjux jäi kõlama kohaliku remonditöökoja nn. autosportlaste kõva kisa ja peakohtuniku kolkapatriotistlik otsus-disklaff. ELAGU NOORTE AUTOSPORDI ARENDAJAD PÕLTSAMAALT!!!
P.S.korraliku ajamõõtesüsteemi rent EAL-ilt ju maxsab!

to Siim, 08.03.2004 21:12
no ma saan sinust aru , et on raske oodata jne aga kui see ERK oleks kohe hommikul oma piikidega sealt üle ära käinud , siis tänavakummiga oleks olnud seal küll paras jant.kuna tekivad metsikud rööpad, mis segavad kiiresti sõtmist.Aga üldiselt mina kui sel võistlusel võistleja, siis ei kurda millegi üle ja minu meelest tore üritus.(saab nädalavahetusel puhata ja auru välja lasta)Loodame, et ikka järgmine aasta on veel rohkem sõite. Edu kõigile osalejatele ja tulevastele osalejatele ja teistele lahedatele inimestele, kes selle asjaga jantida viitsivad.

Siim, 08.03.2004 20:52
IGASTAHES,oli väga imelik et pidi ootama päeva tipp sündmust kella kuueni,kuni lasti peale ERK autod!!!See oli väga imelik,ja sisi lõpus ei saanudki aru mis oli finaal ja mis mitte....

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia