Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
Nõlvak, 09.03.2004 17:19
leotamine naftas õige seguga rehvi enam paremaks ei tee. Lamell 2WD -s on õige. Et kiirus päris ära ei kaoks, oleks vaja kiiremaid radu. Kuna vaheklassid sõidavad naeltega, oleks tarvis startida aegade põhjal: viimane aeg stardib esimesena...viimasena stardib liider.

Kaits, 09.03.2004 16:38
Leotame ööläbi lamelle naftavaadis ja kumm peab paremini, kui mis tahes tänavanael, see ei ole ka lahendus.

arne, 09.03.2004 16:23
kui meistrivõistluste sari keeruline esialgu, võiks sari kulgeda ka rahvaspordi liiga all, vahet pole, suurem jagu niigi harrastajad. Tähtsam oleks sarja puhul see, et sinna tuleks tugevamad tegijad kokku ja näeks tegelikku taset ...

Võistleja, 09.03.2004 16:22
Minu arvamus ka selline,et lamelliga on võrdsus ikka suurem! Naeltega on nagu on...Kui kõik sõidavad lamelliga siis on kõigil ju võrdne võimalus. Kui kõik sõidavad naeltega, siis mängumaa suurem...Mida siis karta? Võiks ikka tõsiselt kaaluda lamellide kasutusele võttu!Nagu enne mainitu, on see ODAVAM ka pealekauba!

ccc, 09.03.2004 14:30
kas Kamari tulemusi on kusagil väljas?

Kaido, 09.03.2004 13:28
Kuule Lamell kas sa lugeda ei oska,et keegi pole kära tõstnud kui ulatuvad naelad isegi 2,5mm välja. Ära nori igat tähte nagu öeldakse. Ma mõtlen üksikuid naelu rehvis mitte,et kõik oleksid 2,5mm rehvipinnast väljas. Minu rehvidel ulatub 1-3 naela rehvist 2,3mm välja. Ärgem muutugem lapsikuteks.Jutt on sõna otseses mõttes mõnest naastust rehvi kohta.

Hillar, 09.03.2004 13:20
Viimased ettepanekud on väga asjalikud.Üleskutse olekski kõigile korraldajaile-Võtke ühendust:autospordiklubi@hot.ee või tel 5026020.Juhendid ja ka tehnilised tuleks võimalikult kiiresti paika panna,muidu jääb asi ainult jutuks.

aivar meistrivõistlustest, 09.03.2004 13:07
eal vist lähtuvalt fia reeglitest ei saa sellist sarja tõesti meistrivõistlustena aktsepteerida. aga asi pole ju nimes - võivad olla ka esivõistlused, karikavõistlused vms. usun, et kui jääraja-tegijatest leidub keegi eestvedaja, siis saab asjast asja kah. on ju vaja vaid üldjuhendit ja kalendrit 6-7 etapiga ning välja mõelda või kokku leppida mingi ühine punktisüsteem. arvan, et korraldajaid jaguks. ning jääraja etapi korraldamine toob nii palju sisse kah, et seal saaks korraldaja mingi x summa anda ühisfondi, et hooaja lõpuks parimatele auhinnad osta.

Henry, 09.03.2004 12:50
See meistrisarja idee on küll huvitav ja kui see reaalsuseks saab siis vöiks see üle Eestiline olla ,etappe vöiks olla igas eesti nurgas ka Saaremaal ,sest olen ise siin jäärada organiseerinud ja osalejaid jagub ning tase hea.Vaadake pilte Muratsi Jäärada,fotoreportaazi alt.Oleks aeg küll juba selline Eesti Jääraja sari käivitada sest rahval seda vaja.

arvan nii..., 09.03.2004 12:45
ainult lamell ja asi ants ongi võrdsus loodud.

Lamell, 09.03.2004 11:16
2,3 mm on minu arust juba üle lubatud piiri!!! Ilma naelata on asi tõesti odavam ja siis alles näeme, kes meist võrdsetes tingimustes parim on.

Kaido, 09.03.2004 10:19
Naast ei roni võistlustluste ajal rehvist välja rohkem kui 0,1mm, ärge ajage jama et tuleb rohkem välja.Ostsin enda autole proti rehvid ,panin sinna sisse kolme kraega 12mm naastud ja sõitsin tänava peal sisse umbes 500km.Ei ole peale seda ühtegi naela käianud ja naelad on kõik umbes 1,9-2,3mm rehvi pinnast.Rehvist pole ühtegi naastu välja tulnud ja püsivad hästi sees.

osaleja, 09.03.2004 10:17
Mehed! Mõelge nyyd loogiliselt! Kui kõikidel on all lamellid, siis on asju ju lihtsam! Nii võistlejate kui kohtunike poolt! Ei ole tõesti mingit jama naeltega(liimimine, naelte pikkus jne.) Kokkuvõtteks tuleks asi odavama ka! Lamellidega sõites loeb sõitja oskus rohkem! Asi läheks kindlasti põnevakaks!

Lamell, 09.03.2004 10:03
Kle Kaido - kui naast ronib välja siis käiake! Järelikult siis ronib naast välja ka võistluste käigus. Jällegi ebavõrdsus kui mõnel võistluste ajal naastud pikad!!!

võistleja, 09.03.2004 10:00
Asi kipub tõesti rahvaralliks minema...õigem vist oleks teha tõesti kaks klassi: täiesti standard masin ning siis tühjaks loobitud autod tehtud rehvidega (see teeks muidugi korraldaja elu raskemaks ning kõike ikkagi kontrollida ei saa). Kõige lihtsam muidugi piigiklassis sõita, kulutused suuremad aga vähemalt rehvi probleemi ei ole.

Kalle, 09.03.2004 09:55
Lugedes kommentaare, siis võibki kahjuks aru saada, et rahvasport hakkab vaikselt minetama oma nime, sest kõik üritavad iga hinna eest ja vahendeid valimata võita.
Palun, mis annab teile see võit, kui te teate, et see on vassides saadud - arvan, et mulle isiklikult jätaks see küll trofeele s##a maitse juurde.
Loomulik on see, et autospordis ei saa 100% samasuguseid tingimusi kellelegi luua, kuid ärge kuritarvitage korraldajate/kaasvõistlejate usaldust.
Ja teine asi, palun ärge tulge ütlema, et "konkurent ju kasutab keelatud rehve. ma kasutan isegi seepärast, et talle vastu saada". See on lapsik põhjendus. Kui leiad, et sulle on liiga tehtud, siis protestipaber koos kautsioni summaga korraldaja lauale ja kohtunikud arutavad teie muret ning kui nad on teiega samal arvamusel, siis protest rahuldatakse, teie saate oma kautsioni tagasi ja kõik on õnnelikud.
Ettepanek veel korraldajatele: mõistlik oleks korraldajate vahel infot jagada, et milline võistleja kasutab keelatuid võtteid, sest siis saavad teised korraldajadki kohe alul aimu, kes on potentsiaalsed petturid ja saavad tehnilises kontrollis natuke terasemalt tema auto vastavust uurida.
Tänan!

Kaido, 09.03.2004 09:48
Unustage oma lamell ja sõitke ettenähtud naastrehvidega,kui ronib välja siis käiake nagu me enamused teeme.

Kaido, 09.03.2004 09:40
Kuule WWW ära käi veksleid välja kui ise rehvide mõõtmise juures ei olnud.Nimelt Jakol ei olnud 5-6 naastu rehvist väljas vaid mõõtsin ühel rehvil järjest 20 naels üle, kõige vähem oli väljas 2,7mm ja rohkem3,8mm.Kui sina väidad et nael ronis välja peale paari ringi siis oled küll rumal.Eriti kui nad olid veel liimitud. Tean seds Jakot ja ta tulemusi ,ta võib ennast õigustada ja rääkida mida tahes kuid rehvid olid uued ja spetsiaalselt niimoodi ettevalmistatud.Kui naelad on sõitnud rehvidel väljas kuni 2,5 mm pole kära keegi tõstnud. Olgem ausad enda ja teiste vastu.Talle anti uus võimalus õigete rehvidega ja tulemus oli selline nagu tal alati on olnud.

Marko, 09.03.2004 09:38
lamell, hea mõte!

Hillar, 09.03.2004 09:36
To:Mait-Soovitaks juhendi läbi lugeda.
5.3. Kohustuslik on turvavöö ja kaitsekiivri kasutamine
Tahaks teada selle "mõne mehe" nime kes ilma kiivrita esikolmikusse sõitis?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
14.10.2019
Robert Virves esimesel täishooajal mitmes riigis rallimeister
Artikli juurde
13.10.2019
Saaremaa libedail teedel võidutses Georg Gross
Artikli juurde
13.10.2019
Roland Poom teenis Saaremaal välja klassivõidu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.10.2019
Saaremaa ralli 11.10.19 (0)
14.10.2019
Saaremaa ralli 2019 (0)
07.10.2019
Walesi ralli 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
06.10.2019 13:51
Superkrossi viimane etapp, auto24ring, 5.10.2019 (0)
02.10.2019 18:49
Rallijututuba Discord'is (18)
22.09.2019 23:23
Matsi autokross, 21. september 2019 (0)
22.09.2019 22:22
Läänemaa rahvaralli 2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia