Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
mell, 08.03.2004 12:30
väga õige. sama on rehvidega. 4wd sari on tore küll, aga rehvid maksavad üsna kopsaka summa. enamus kes tänavajäärada sõidab ei ostaks sellise hinnaga omale rehve. mis puutub aga võistlusautosse, siis minu seisukoht on et võixid olla lubatud mitte ainult tänavasõiduautod vaid ka nn. treeningautod. nagu juba öeldi, täielikku võrdsust ei saa kunagi saavutada.

Hillar, 08.03.2004 11:47
Tänan asjalike märkuste eest.Mis puudutab raja kiirust, siis enamus arvas, et rada oli kiire.Kommentaator ja inf jäid tõesti puudulikuks.Tehnonõuete kohapelt küsimus kõigile asjaosalistele- oli sees ka juhendis, et lubatakse sõita ka treeningautodega.Muidu kisub asi selleni välja,et võib eemaldada ka apteegi puudumise pärast?!Blokke ära keelata-osadel autodel on sees tehasest blokid?!Mis nendega teha?Täielikku võrdsust pole kunagi võimalik tagada-toon näiteks hobikardid mis pole ka kõik ühesugused.Pealegi mida rohkem on piiranguid seda pikemaks venib võistlus ja probleemid ei vähene, neid tuleb hoopis juurde.Palun arvamusi.

to Mati, 08.03.2004 11:16
Samas proteste antakse ka jäärajas ja lahendatakse neid väga edukalt ja ilma suure kisata! Ehe näide Rapla jäärajalt, kus ühel mossel kahtlustati difriplokki ja anti protest. Korraldaja vaatas asja üle (auto üks külg tõsteti lihtsalt üles ja kutt sees andis gaasi). Seega - plokki polnud ja protest sai rahuldatud, rohkem mingit kisa sellega ei olnud.
Aga sellega peab nõustuma, et kohtuniku sõna on võistleja jaoks üldjuhul seadus. Kuigi jah, need, kes on kogenumad sõitjad, on tihtilugu kohtunikest targemad :)

Mati, 08.03.2004 10:36
Olen korraldajaga nõus, et rahvasportlased vaidlevad palju enam - rohkem on paberi peal võidusõitu. Tegevsportlased teavad kuidas asi käib, et kui midagi on valesti, siis protest ja ükskõik, kas see rahuldatakse või mitte, aga sellega on see case lõpetatud ja edasikaebamisele ei kuulu.
Nagu öeldakse, et üks tilk tõrva rikub meepüti, siis tegelikult suurem osa rahvasportlasigi on sellised, kes tulevad lihtsalt vaba aega veetma ja neil ei ole elu eesmärk saada auhind, aga peaaegu alati leidub mõni "suskija", kes elu eest üritab võidukarikat koju viia.

allan111, 08.03.2004 10:27
Mina nii positiivselt ei vaataks antud võistluse korraldusele ja üldse selle hooaja võistlustele.Esiteks raha teenimis eesmärki ei tohi sellistel võistlustel olla ,võistlejate arvu tuleb piirata ,ei ole normalne kui sa pead ootama ligi kaks tundi oma sõidu järge.Teiseks kui juhendis on kirjas et rada on kiire siis ta võiks ka olla kiire (kaisma rada oli kiire ) Rada tuleb ettevalmistada korralikult st.märgistada ja lahti lükata mitte lahti sõita,paikusel oli see tegemata stardi finiši sirgel on kaks ratta rööbast. Kolmandaks tuleb teha endale selgeks tehnonõuded mis on esitatud tänavasõiduautodele kui ise ei tea paluge kedagi kes seda teemat valdab kas või ARK- st.Tehno ülevaatusel ei jälgita ainult rehve vaid ka kogu sõidukit ja kui miskit ei klapi siis autot sellisena peale ei lasta olenemata kes sellega sõidab.
Loodan et korraldajad püüavad järgmisel hooajal neid vigu parandada ja võistlustel käimine on kõigile tore ettevõtmine mitte mingi vaidluste ja protestide jada .4WD klassis on vähemalt rehviprobleem lahendatud kõigil ühine rehv ja asi jokk
Edu korraldajatele järgmiseks hooajaks.

Hillar Kalam, 08.03.2004 09:28
Lp."kodanik"(nimi kahjuks puudub)
Küsimuse alatoonist tundub,et tunnete ennast puudutatuna.Kahjuks ei oska nimesid nimetada kuna personaalselt ei tunne kõiki sõitjaid.Lihtsalt on mitmetel võistlustel olnud vahejuhtumeid kus kätega vehkimine ja kõva hääle tegemine kisub juba füüsiliseks kontaktiks.Nii ka seekord Põltsamaal kus juba kedagi hõlmast sikutati.Panin ka juhendisse punkti mis lubab ebasportliku käitumise eest võistlejaid eemaldada.Järgmine kord rakendame kindlasti kui solvatakse kaasvõistlejaid, kohtunikke või korraldajaid.Pärnu võistlustel olid inimesed kes maha võeti ka alkoholi tarvitanud.Taolisi juhtumeid ei esine millegi pärast tegevsportlaste hulgas.Miks see nii on-soovitan kõigil mõelda enne kui sulge haarata.

arne, 08.03.2004 09:25
kuna siis visati kerge kild siis võtaks ka sõna. Jääraja võistluste korraldus on tõesti erinaval tasamel. Osadel võistlustel on ladus korraldus, head auhinnad, täpne ajavõtt, hea info liikumine ja tipp kommentaator. sellist kus kõik hea oleks on vaid mõned (Tabivere). Natuke nukraks teeb auhinnad, karikaid ei kiputa andma, ainus mis mälestuseks jääb. Ka siis kui juhendis on kirjas, et kolm esimest saavad. Auhinnad on head kõvadele tegijatele, noored naised vahest nagu mööda minnes. Viimase võistluse totaalne puudujääk oli info, tegijaid sebis raja ääres hulgi aga infi ei jagand keegi. Vastukaaluks Tapal tegi üks mees ajavõtu,stardi ja info kirjutamise, kaks meest sättisid autosid, start 1 min intervalliga said ise ka aega võtta, süsteem väga hea, kiire, ladus.
Sellist emotsionaalset kommentaatorit kui oli Jaan Kollo juures Saka jäärajal ei ole enne näinud, võistlus oli meeldejääv mitte üksteise allaneelamine, suppi anti ka kõigile. Hr. Kalamile vastuseks, kui võistlejad ei ole millegiga rahul siis küllap neil on ka milleski õigus, neil on mida võrrelda. Muidu oli võistlus korraldamist väärt. Aitäh tegijatele.

kodanik, 08.03.2004 00:00
Lp Hillar Kalam,

Millele või kellele vihjate kahes viimases umbmäärases lõigus? Rääkige asjast konkreetselt, mitte ärge jahuge kellelegi ja millestki. Sellised kirjutised liigitatakse "anonüümsete kirjatükkide alla" ning hea tava kohaselt taolist materjali ei avaldata.

bmw, 07.03.2004 22:57
kas kuskil tuleb veel see kevad jääraja võistlusi ???????????

mell, 07.03.2004 22:37
väike parandus....rekord peaks olema 124 võistlejat türi jäärajal üleelmine aasta. muidu korraldajale kiitus et suutis nii suure osalejate arvuga ürituse ära teha....oli kindlasti paras pähkel.
meelis

to korraldajad., 07.03.2004 21:59
hullumaja 120 võistlejat müts maha, et te ühe päevaga hakkama saite. see juba näitab teie profesionaalsust. järgmine aasta plaanime ise ka tulla nii, et võistlejaid tuleb juurde. edu teile.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia