Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
tasuja, 29.11.2004 10:30
Osadel autodel on tehasest jäigema libisemisega diferensaalid näit. ( Golf) kas neid siis jäärajal kasutada ei tohi,ärge jahuge ja sõitke. Kasutada võib tänavasõidus lubatud rehve.Kellele meeldib suvest-suveni , kellele Nokia.

jaak, 29.11.2004 10:46
Tänava klassis ei saa kunagi täielikku võrdsust, kui kehtestada ka üks kindel rehvitüüp, siis saab naelu ikka vahetada ning naeltel on juba suur vahe...ning kui need veel liimitud, siis seda enam. Kes tahab rohkem võrdsust peab edasi sportlikku klassi minema. Eelmine aasta sai seda pikalt arutatud ning jõudsime sellistele järeldustele.

appiii, 29.11.2004 11:17
mehed, kes siin kommivad, olete te kunagi yldse jäärada sõitnud????? Mida parem auto, seda parem tulemus!!!??? Andke andeks...aga ärge ajage jama! JÄÄRAJAL EI LOE AUTO, vaid rehvid ja juht! Ning kui oleks võrdsed rehvid ja võrdsed nalelad ega võrdsemaks enam jäärada teha ei saa!! mõelge veic peaga...

Undu:D, 29.11.2004 11:31
MotoSport:P

aa, 29.11.2004 11:37
Nojah selliste argumentide puhul ei saagi kunagi tänavaklass võrdseks.Lõpptulemus sõltub ikkagi sellest kes kui palju oskab mingi tehnilise nipiga teisel lohku tõmmata.Niipalju veel rehvidest et kui päris peenikest joont mööda käia siis tänavasõidu autodel on keelatud liimitud naeltega üldse sõita;))Kes ei usu uurige seadusi mis lubavad meil sõidukitega liigelda

aa, 29.11.2004 11:40
to:appiii
teed ennast oma tedamatusega päris naeruväärseks teiste silmis.

To aa, 29.11.2004 11:44
mõtle enne, mis räägid.

xxx, 29.11.2004 11:48
Nagu arvata oli, lööb "naela-teema" tolmu ülesse: kas siis tänavaklassis hoopis LAMELL?

vaade to aa, 29.11.2004 11:50
ma mäletan ka midagi, et eelmisel aastal olla üks Daihatsu Impresadel eest ära sõitnud?

-, 29.11.2004 12:00
nii se tõesti oli ja pealegi oli se Daihatsu 1.3 liitrine ja konkurentidest hulka kergem

aa, 29.11.2004 12:26
See vahe ongi, et enne tuleb natuke mõelda kui midagi kirja panna

Undu, 29.11.2004 12:26
Kerge või 1,3 või mida iganes...aga tegi ära...see on FAKT...irw.
Varsti saab jääle ja saab sõita.See on tähtis!!!

mehaanik, 29.11.2004 12:32
mõelge mida räägite, igal kummil tuleb kindlasti vastavalt tehase nõuetele ka kummi rõhk paika panna, sest muidu pole sellel sõidul mingit mõtet, vahe tuleb nii suur.

UUDU, 29.11.2004 12:57
VAJA ON TEHA KAHEVEOLISED JA NELJASED, ALLA TÄNAVA KUMM + NAEL (KAS LIIMITUD VÕI LIIMIMATA, IGAÜHE OMA LÕBU) JA ERALDI SPORTKLASS PIIKIDEGA VASTAVALT NÕUETELE. IGAÜKS TULEB SÕITMA MILLEGA TAHAB, NII OLEKS KLASSE VÄHEM JA KONKURENTS OLEMAS, MITTE NAGU PRAEGU KOLM-NELI TÜKKI KLASSIS.

PAUL, 29.11.2004 13:02
OLEN UUDUGA NÕUS NAISED KA PUNTI

ka mehaanik, 29.11.2004 13:14
kas ei ole mõtekas esivedu ja tagavedu lahus hoida.

appiii, 29.11.2004 13:33
esi-ja tagavedu kokku. Ei nojah, äkki ytlete mulle ka, kus asub see huumorikool(kus sellised kilde õpetatakse), ma tahaks ka sinna minna.....lühi kursustele..

Hillar, 29.11.2004 13:34
Lugupeetud kommentaatorid! Selgitaks veidi asja tausta, kuna tundub, et värk on ikka väga segane.Siin on üles seatud tehnilised "Piigiklassile"Nende osas ootaks võimalikult palju tagasisidet. Eesmärgiks on kõikide piikidega sõitvate autode ühte klassi koondamine. Mis puudutab tänavasõiduautosid, siis on arvamusi seinast-seina. Põhiline mure on siiski nende inimeste pärast kes käivad sõitmas aegajalt, lihtsalt lõbu pärast (neid on siiski arvestatav hulk) Igasugust "aretamist" propageerivad siiski inimesed kes ise on "aretajad".Küsimus neile: Kui see "aretamine" mingit olulist eelist ei anna, siis miks seda tehakse? Siin ikkagi loodetakse saada mingisugune eelis teiste ees ja seda mitte ainult sõiduoskusega. Ma ei poolda ka mingi kindla kummi kehtestamist kuna see jätaks ikkagi kõrvale olulise osa "pühapäevasõitjaid" Eks see tõde kuskil vahepeal vist ole?

Huviline, 29.11.2004 13:42
Asi selge. Ei tule võrdseid rehve, rohkem kysimusi pole. Loodan aint, et ohutuskaarte ja korvistmete pärast tavaklassis nöökima ei hakata. Edu!

Hillar, 29.11.2004 13:49
Tänavasõiduautod on ikka tänavasõiduautod! Turvalisuse nõuded tulevad ainult piigiklassis (loodan, et see on kõigile arusaadav) Tänavasõidurehvidest veel niipalju, et seda täielikku võrdsust pole siiski võimalik tagada. Üheks võimalikuks lahendiks oleks tõesti ühtse rehvi kehtestamine, kuid see jätaks siiski palju sõitasoovijad kõrvale. Ainuke piirang oleks ikkagi mõeldav naela osas st lubatud ainult LE-ga kehtestatud võimalused ja rangelt kontrollida pikkust. Asjaga kursis olevad inimesed teavad, et on võimalik valmistada rehve kus enne starti on kõik normis kuid sõidu ajal "ronivad" naelad välja, seepärast tuleb naela mõõta peale finishit. Tingimused on siis ju kõigile võrdsed?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia