Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
keps, 29.11.2004 20:47
aga tõkkiskingad ja ohukolmnurk. Jätke jama Mehed. Kiivrid peavad korralikud olema ja rihmad kinni.

oh jah, 29.11.2004 21:06
Minge mehed sauna, visake kõva leil ja tehke üks õlu ehk hakkab mõistus taastuma.

fwd, 29.11.2004 21:09
Saelle bloki kohta niipalju et eelmine aasta sõitsid kaks samaari fwd klassis blokidega ja kõige tavalistema masteri protidega.kusjuures nende autode ringid olid rohkem kui paar sekundit paremad kui teistel.Me olime endale teinud nokia hkpl4 liimitud naelaga mis ei ole üldegi halb varjant aga vastu neile ei olnud võimalik saada sest kaalujaotuse mõjul lihtsalt ei vea rattad võrdselt.Püüdsime pidurdusmaade ja ei tea millega seda edu kinni püüda aga võimatu.Samas olen ark meestega rääkinud nendest lisadest ,see on küll juurdeehitus autole aga kui see parandab sõiduki juhitavust ja ei ole liiklusohtlik siis võiks isegi lukud olla.Nii et samas nagu lubatakse ka .Kuna meile läksid rehvid maksma ca 6k siis teeb kergelt tusaseks küll kui tead et ei olekii võimalik vastu saada ega tulemuse peale võistelda

sponsor, 29.11.2004 21:30
Hr. Hillarile teadmiseks , et EAL-i kiirusalade juhendi järgi ei pea noorvõitleja suletud rajakorraldusega võidusõidul kaassõitjat ehk täiskasvanut autos endaga kaasas vedama. Kui ei usu , võin aastaraamatust leheküljed välja noppida mis seda teemat käsitlevad. Eelpool vilksas järjekordselt läbi , et noor peab sõitma kaassõijaga.

teadja, 29.11.2004 21:38
kust sa hakkepeliita 4 kuuetonni eest said?? ikka 15" ??
No aga samaari lukk maksab peaaegu 10kilo..

?, 29.11.2004 21:43
see nüüd kyll jama jutt, et lukuga autole ei saa vastu! poisid sõidavad võrdsete rehvidega 4wd-ga(vahet pole kas subaru või tavaline 4wd) võidu ja 2wd jääb peale, isiklikult olen kohal olnud ja näinud kuidas tava rehviga 2wd tegi subarule(tava rehviga)ära, võistlustel!

..., 29.11.2004 21:45
Teemat lugedes tekkis üks tobe küsimus, et kas tänavasõiduklassis on lubatud kasutada pakiauto naaste (kas on väljas üle 2-2,5 mm)?

..., 29.11.2004 21:47
eelnevatel aastatel on peaegu kõik ikka liimitud pakiauto naastuga sõitnud, mis 2mm väljas. ühesõnaga lubatud.

..., 29.11.2004 21:47
eelnevatel aastatel on peaegu kõik ikka liimitud pakiauto naastuga sõitnud, mis 2mm väljas. ühesõnaga lubatud.

kah osaleja., 29.11.2004 22:14
lugesin kõik läbi ja minu arvamus ühtib (karbuss 29.11. 19.10) omaga.Tänavasõidu auto on kehtiva ülevaatusega ja muudele LE nõuetele vastav auto.ei tohiks nagu rohkem selles küsimusi olla.Sportauto on sportauto ja see on ettenähtud tõsiseks võistluseks ja minu arust ei saa tänavasõiduautot ja sportautot lugeda võrdsetes tingimustes sõitvat autot(riskisuurus).Kes sportauto omanik väidab vastupidist, tahab juba alguses täie teadvuse juures tänavautode omanikke alt tõmmata.Kui on sportauto sõida siis oma klassis ja meestega võidu.Kes tahab liimida naela liimigu ,kummid peavad kauem vastu.miks ma pean teadlikumalt valima halvema variandi .ka hinna vahe ei tohiks märkimisväärne olla.Kui palju raudnael parem on ,kui on parem valige see .Veel küsimus, miks peab halba valima ?
Nüüd sportautode juurde.Kas on siin lugejaid kes ei oska auto ust avades selgeks teha et see on spetsiaalselt ette valmistatud võistlustingimuste jaoks .isegi kui tal on number ja ämber kuulub ta siiski sportautode klassi.Veel dihvriplokist .jut käib siiani plokist kuid plokid on vähestel.on suurendatud hõõrdumisega dihvrid olge mehed ja öelge kust maalt kuhu maani te suudate seda mõõta.Sport auto on spordi jaoks ja kasutame kõiki meile võimalikke vahendeid,milleks piirata arengut .Kui jääd alla pane pea ja käed tööle.Tehnilistes tingimustes on piirang mida mina näen mõtetuna .Autol peab olema sama margi mootor.Mida see annab? midagi ei anna ainult piirab arengut .Igasuguseid ümberehitusi teeme aga mis on üks tätsamaid seda piirame .Meil ei dikteeri siin veel autotootjad tehnilisi tingimusi oma rahakotiga.Kui mul on hea 09 kere miks ei võiks seal olla hea fordi mootor mis sõbra vanast autost omale sain.Piigi

kah osaleja., 29.11.2004 22:18
Piigiklassisju ka asi selge SPORTAUTO PIIKIDEGA

sponsor, 29.11.2004 23:24
Kuidas siis noortega jääb ? Või olen ainus Sponsor-isa kes tunneb huvi kas noore sõitmine lähebseegi aasta kallimaks kui enda sõit. Noore kulutused seoses vanaema kõrvalistumisega poole kallimad , vaja ju temalegi kindlustus ja kiiver. Sellest et noore auto vanaemaga rohkem kaalub pole vist mõtet kurtagi niiet vanadel hea öelda-- näe noortel veel arenguruumi kuhjaga ,et järgi jõuda.....

osaleja, 30.11.2004 07:20
miks ajada asja nii keeruliseks?? Võtke kasutusele rahvalalli juhend ja jutul lõpp!

arne, 30.11.2004 09:35
klassid: 1. esivedu 2. tagavedu 3. naised. 4. noored. tänavasõiduautod s. o ülevaatusega, kindlustusega, täiskomplektsed autod ilma puurideta, koos istmete ja polstritega, ilma plokita ( kontrolliks üks ratas rullikute peale, gaasi ja kui rullikult minema ei sõida korras), hea kui vallaid protiga.See oleks nimega HARRASTAJAD.
5. VABA KLASS - see kus kõik vaba ja ilma piikideta - kõik võrdsed mehed, naised, noored
6. PIIGID - kõik vaba,piigid kirjeldada
7. NELIVEDU
8. ÜHISSTARDIGA - KROSSIKAD
Tehke mis tahate aga vähem klasse teha ei õnnestu. Ühte päeva need ka ära ei mahu.Eelnevatel aastatel korraldati võistlusi erinevatele klassidele erinevatel võistlustel või kaks päeva.Siit - 1. harrastajate võistlusel harrastajad + vabaklass. 2. harrastajate võistlus + vaba, ühel päeval, profimad teisel päeval. Samas oleks piisav motivatsioon parematel pürgida VABASSE. Teiseks motivatsiooniks oleks, VABAS paremad auhinnad (min. suuremad karikad) . Kõik eelnevad kommentaarid on tõestanud, et midagi uut välja ei ole suudetud mõelda. Ei ole kommentaare olnud, kuidas naabrid on oma võistlusi korraldanud.MINGIL JUHUL ÄRGE KEELAKE BOKSIDES VIIBIMIST, SEE ON LOOMINGU SURM, NII TEGIJALE KUI TEHA TAHTJALE. SELLIST SUHTUMIST SAAVAD LUBATA AINULT SUURTE TIITLIVÕISTLUSTE KORRALDAJAD.

vaade, 30.11.2004 10:20
arne jutt täitsa konkreetne, minumeelest ok.
PS. boksis liikumist saab lintide ja telkidega keelata iga boksiomanik ise, kui tahab, ilma et korraldaja seda reguleeriks.

sõitja, 30.11.2004 11:55
arne jutt jummala õige, kui tänava auto, siis ka oma täies uhkuses, ilma lisadeta ning kui puurid ja plokid ning muud sportlikud täiendused, siis vaba klass

2wd, 30.11.2004 13:27
siis peab tagavedul ka vabaklass olema...
Yhesõnaga nyyd peab lihtsalt rohkem raha oma "tavalisse" autosse investeerima :)
Minumeelest naljanumber....kui nii siis nii, olen poolt ;)

Madis, 30.11.2004 13:55
Arne jutus on head terad - kas või ploki kontroll - see pole tegelikult probleem...
Selle siinse arutelu mõtte ongi leida ideid ja kuulda mõtteid, et neendest mõistlikumad ära kasutada.
Samas tänavasõiduklassis vaevalt mingeid kardinaalseid muutusi tulekul on - kõik tuleb lihtsalt konkreetselt tehn.tingimustesse/juhendisse must-valgel kirja panna, et pärast kusagil "auke" pole.
Ei tõrjuta ju sarjast keda eemale, aga kui osalejate arv on niigi kõrge ja kellegile kehtestatavad tingimused/reeglid ei sobi - ega teda ju osalema ka ei sunnita.
Saage inimesed aru, korraldajad üritavad Teile võistlusi organiseerida ja selleks on vaja kehtestada ka reeglid/tehn.tingimused ja teha need sellised, et nad oleksid võimalikult mõistlikud ja enamusele vastuvõetavad. Kellele nad siis ei meeldi või ei sobi mõnel muul põhjusel - mingu paarutagu niisama kusagil mujal.
....asjalikku kah:
1. Naelast - pärast võistlust(ka võistluse ajal) peaks see olema max.2mm. rehvipinnast väljas. => s.t. "tänavanael" - kes aretavad ja "välja-ei-kuku" = Maha! Lihtne!
Tehasenaelutusega uuel rehvil on see algselt 1,2...1,5mm. (loomulikult esineb ka suuremaid kõikumisi, eriti taastatud rehvidel)
2. 2WD'l millel on tehase plokk sees(näit.BMW) - võiks olla lubatud - samas sealt "rullikult" sõidab ta ilmselt maha... - ja jälle lõhkise küna ees.

vaade, 30.11.2004 13:58
selliste klasside jautuse juures (mis iseenesest tundub õige) on kindel et võistlus on kahepäevane. Nüüd sõltub korraldajast sest arvan et osad tegijad ei viitsi kõiki klasse läbi teha ja teevad lühendatud-lihtsustatud variandi.

Hillar, 30.11.2004 14:18
Võistluste pikkuse määrab ära osalejate arv, mitte klasside paljusus. Sellest sõltub lihtsalt auhindade hulk(oluline korraldajale) ja konkurentsi tihedus. Arvatavasti tuleb võistluste ladusaks läbiviimiseks rakendada lisapiiranguid (mis teatavasti kõigile ei meeldi)- üks nendest on osavõtjate arvu piiramine. Me üritasime saada siit asjalikke mõtteid (neid mõned siiski olid), et seada paika sellised reeglid mis sobiksid 80%-le kodanikest. Ülejäänud kellele need mitte kuidagi ei meeldi peavad paraku otsima endale siis teise väljundi.Selliselt toimib see kõikidel aladel.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia